  • Data: 2015-03-20 19:39:05
    Temat: Re: Automatyka w domu na sterowniku Beckhoff
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-20 o 12:21, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > fachowca ale niestety przychodzi partacz) któremu chce sięjak najmniej
    > narobić (więc namawia do zwykłego brodzika zamiast odpływu w
    > podłodze), oraz na najtańsze materiały: Chińskie pex'y, najtańsze
    > zaworki i wężyki przy kiblu itp.
    >
    > Następnie inny "fachowiec" przedstawia inwestorowi dane według których
    > wężyki pękają, rury zaczynają cieknąć itd. i naciąga klienta na
    > czujnik zalania
    >
    > Trzeci "fachowiec" naciąga klienta na dodatkowe ubezpieczenie od zalania.
    >
    > ... a wystarczyłoby dać w podłodze kratkę, albo użyć porządnych

    A czwarty pseudofachowiec udając fachowca i pieprząc głupoty o
    czujnikach zalania, nie wiedząc w jaki sposób ten temat się załatwia,
    krytykuje wszystkich innych fachowców i namawia na wieczny smród w domu.
    Kto będzie pamiętał o tym, żeby systematycznie zalewać syfony? Puste
    syfony to nie dość, ze smród w domu to jeszcze systematyczne podtruwanie
    się siarkowodorem, bo nawet suche syfony nie są idealnie szczelne, a
    dość łatwo ulegają zabrudzeniu, które je rozszczelnia.
    Oczywiście można zrobić centralne zasyfonowanie instalacji
    kanalizacyjnej, czy wręcz nawet oddzielną instalację dla kratek
    kanalizacyjnych - tylko po co?
    Odcięcie głównego zaworu wodnego bez większego problemu można zrobić w
    cenie kilkuset zł.i nie trzeba żadnych czujników zalania.
    Moja rada jest taka, że jak się nie wie jak można to zrobić prosto i
    tanio to nie należy się wymądrzać i krytykować innych.