  • 1. Data: 2013-09-24 20:03:52
    Temat: Bestialski wzrost zapotrzebowania na energię...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Bestialski wzrost zapotrzebowania na energię...

    http://eneuel.w.duna.pl/BestiA/wzrost.PNG

    godzina 11:47 12:49 15:10 19:20
    %% Akumulatora 100 97 94 88
    miniony czas 2:06:18 3:08:14 5:28:59 9:39:17

    Jak widać -- bestia wykazuje niezrównane zainteresowanie energią.
    Wczoraj akumulator rozładował się w ciągu około 6 godzin niemal do
    zera, dlatego podłączyłem go do telewizora, gdzie był ładowany...
    Ładowanie szło podejrzanie szybko i wkrótce miałem ponad 25% -- co
    z tego, skoro tej energii starczyło raptem na jeden kwadrans?...

    W ciągu 2 pierwszych godzin nie ma widocznego zapotrzebowania,
    ale 4 ostatnie godziny zabierają już 6% a 3% bestia traci
    w jedną godzinę i kolejne 3% traci w 2 godziny...

    Na prawym końcu widać zapotrzebowanie na herce:

    1152 Hz 0:35:18
    245 Hz 17:51:25
    Deep Sleep 0:28:51

    i pozostałe częstotliwości w okolicach zera.

    Telefon dzisiaj nie był prawie wcale używany -- drobiazgi w tle
    (takie, jak VoIpowe telefony) i chyba dwie rozmowy telefoniczne.
    Początek dnia jest trudny dla telefonu -- budzi mnie i aktualizuje
    jedną aplikację... Akurat wówczas ma najniższe zapotrzebowanie...

    20:02
    86 <-- tego już na wiadomej fotce nie ma
    10:19:57

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Oczywiście Electreo.pl nadal nie przysłał mi obiecanego
    bonu wakacyjnego. I właśnie dlatego ślę to na dwie
    grupy, aby przestrzec naiwnych przed oszustami, czyli sklepem
    Electro.pl -- oferującymi okazyjną sprzedaż dużych i małych AGD...

  • 2. Data: 2013-09-24 21:19:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:l1sk6d$o0n$1@node2.news.atman.pl...
    > Bestialski wzrost zapotrzebowania na energię...

    Może google Ci pomaga -> użyj tego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gs
    amlabs.bbm&hl=pl

    --
    marfi

  • 3. Data: 2013-09-25 00:18:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Początek dnia jest trudny dla telefonu -- budzi mnie i aktualizuje
    > jedną aplikację... Akurat wówczas ma najniższe zapotrzebowanie...

    A cały czas w jednym miejscu leży? Bo zapotrzebowanie wzrasta i trudniej
    telefonowi się porozumieć z BTS-em.

  • 4. Data: 2013-09-25 00:53:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 52420ff9$0$1266$6...@n...neostrada.pl

    > A cały czas w jednym miejscu leży? Bo zapotrzebowanie wzrasta i trudniej telefonowi
    się porozumieć z BTS-em.

    Nie leży -- ale i nie przemieszcza się o więcej niż kilka metrów.
    Początkowo (do godziny 13) leży w jednym miejscu, niedaleko okna,
    później (chyba do około 18 godziny) leży w innym (niemal dokładnie
    na środku mieszkania, czyli daleko od okien) po czym wraca na swe
    miejsce wcześniejsze.

    Ale wtedy, gdy w kwadrans straciłem 25% -- najpierw szedłem piechotą
    kilka minut, później telefon trafił w to miejsce pod oknem, o którym
    piszę wyżej.

    Trudno zatem znaleźć tu korelację pomiędzy miejscem ,,spoczynku''
    i zapotrzebowaniem energetycznym.

    "marfi" 5241e5bc$0$1269$6...@n...neostrada.pl

    > Może google Ci pomaga -> użyj tego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gs
    amlabs.bbm&hl=pl

    Dzięki.

    BTW -- Google stale pomagają, bo Android stamtąd pochodzi. :)
    I wiadomy sklep -- także.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-25 02:31:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:l1t59g$9kj$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > piszę wyżej.
    >
    > Trudno zatem znaleźć tu korelację pomiędzy miejscem ,,spoczynku''

    No to mam następujące pomysły:

    1) Jak idziesz, to masz go w kieszeni. Nie zablokowana klawiatura i włącza
    się klawisz albo jakaś latarka. 25% stracił przez kilka minut spaceru, a
    resztę sobie leżał pod tym oknem.
    2) Jakieś zakłócenie - tym razem pewnie bardziej przy oknie - i zwiększony
    pobór mocy na połączenie z BTS-ami -ale to mniej prawdopodobne, bo przecież
    by po godzinie padł.
    3) Uszkodzenie mechaniczne. Podczas spaceru spięcie na gnieździe (od
    kluczyków kieszeni przykładowo)

  • 6. Data: 2013-09-25 05:14:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 52423000$0$2216$6...@n...neostrada.pl

    > 1) Jak idziesz, to masz go w kieszeni. Nie zablokowana klawiatura i włącza się
    klawisz albo jakaś latarka.

    Wyłączony ekran -- raczej nie ma możliwości uruchomienia
    czegoś pacnięciem. A nawet, gdyby ekran włączył się,
    gruba skóra futerału raczej wyklucza jakieś uruchomienia,
    bo jednak ekran jest pojemnościowy...

    > 25% stracił przez kilka minut spaceru,

    Większą część tej energii stracił dosłownie
    w moich oczach, już po przyjściu do mieszkania.

> [...]

    > prawdopodobne, bo przecież by po godzinie padł.

    > 3) Uszkodzenie mechaniczne. Podczas spaceru spięcie na gnieździe (od kluczyków

    Był wówczas w skórzanym pokrowcu (z prawdziwej skóry zwierzęcej,
    nie z ekologicznej -- wiem, że jestem mordercą) spoczywającym
    spokojnie w kieszeni (skórzanej -- oczywiście) kurtki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Przy okazji wspomnę o problemie Monstera -- bywa tak,
    że telefon GSM nie jest dostępny. Być może wówczas
    naprawdę znajduję się poza zasięgiem sieci, a być może telefon
    ma problem. Bywa rzadko, ale bywa.

  • 7. Data: 2013-09-25 08:56:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:l1t59g$9kj$1@node2.news.atman.pl...
    .>
    > BTW -- Google stale pomagają, bo Android stamtąd pochodzi. :)
    > I wiadomy sklep -- także.

    Miałem na myśli coś co się nazywało "Usługi google" - zajmowało się to u
    mnie głównie zużywaniem baterii.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2013-09-25 15:09:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 52428918$0$2218$6...@n...neostrada.pl

    > Miałem na myśli coś co się nazywało "Usługi google" - zajmowało się to u mnie
    głównie zużywaniem baterii.

    W tych usługach mogą skrywać się różne inne procesy.
    U mnie akurat takowe usługi nie zżerają energii -- wg programów monitorujących.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-09-26 15:32:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 5241e5bc$0$1269$6...@n...neostrada.pl

    > Może google Ci pomaga -> użyj tego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gs
    amlabs.bbm&hl=pl

    Użyłem. Ponoć zżeraczem energii jest ten program:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.me
    dia5corp.m5f.Media5fone&hl=pl

    Po jego wywaleniu mam 100% po ponad 4 godzinach
    nieużywania (trochę używam, ale delikatnie) telefonu.

    Dzięki za podpowiedź. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'