  • 61. Data: 2017-05-15 09:49:18
    Temat: Re: Biały czy grafitowy styro
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.05.2017 09:26, Mateusz Bogusz wrote:

    > No a dlaczego nie na piankę? Same zalety.

    Wykonawca używał kleju.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 62. Data: 2017-05-15 21:47:01
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.05.2017 09:49, quent wrote:

    > Wykonawca używał kleju.

    Z klejem jest pewien kłot. Jest ciężki i ciężko go nosić po rusztowaniu
    i rozrabiać. Trzeba go dwa razy wymieszać w odstępie kilku minut.
    Zmuszanie ekipy do kleju wymaga nadzory nawet nad jego zarabianiem
    odmierzoną ilością wody i mieszaniu.
    Piankę trudniej zepsuć.

  • 63. Data: 2017-05-16 08:12:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.05.2017 21:47, KIKI wrote:

> [...]
    > i rozrabiać. Trzeba go dwa razy wymieszać w odstępie kilku minut.
    > Zmuszanie ekipy do kleju wymaga nadzory nawet nad jego zarabianiem

    Ten wykonawca używał kleju czyli można założyć, że umiał się z nim
    obchodzić. Rozmawialiśmy o piance ale jej nie używali do tego więc
    gdybym się na nią uparł to nie daliby mi gwarancji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info