eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. › Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    From: "4CX250" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas
    obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Date: Fri, 17 Dec 2010 13:46:46 +0100

    Bywam w Birmingham na targach raz do roku w maju. Przez okno hotelu widzę że
    słoneczko w końcu wyszło więc postanawiam wyjść na spacer. Po wyjściu z hotelu
    zonk bo trzeba wracać po ciepłą kurtkę taka zimnica. Spaceruję ja sobie po
    mieście, jakieś puby zaliczam i nadziwić się nie mogę gdy widzę jak ulicą idzie
    sobie dziewczę ubrane w jakąś dosłownie haleczkę zwiewną jakby dopiero co z
    łóżka wyskoczyła. Jej skóra normalnie biała zrobiła się na tym zimnie czerwona
    ale dziewczę rozpalone wewnątrz że hej. Widząc mój strach w oczach uśmiechnęła
    się do mnie i wyrazem twarzy zdawała się oznajmić "ale dziś lampę mamy".
    Idąc dalej jakaś grupka chłopaków, każdy w podkoszulku i z rękami w kieszeniach
    w pośpiechu zmierzają do pobliskiego pubu aby się rozsiąść przy zimnym piwku
    przed TV gdyż akurat jest mecz.

    Marek