  • Data: 2020-01-06 17:08:20
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wita!
    > Musisz brać do fermentacji glukozę (fruktozę), a nie cukier i destylować 2-3 razy.

    Ja przepraszam- zdecyduj się - glukoza czy fruktoza?
    Z tego, co pamiętam to oba cukry wchodzą w skład sacharozy, a ich rozkład jest dość
    prosty-może powstawać pod wpływem słabego kwasu. A w moszczu zarówno dodajesz kwas
    cytrynowy żeby nie właziły tam niepotrzebna bakterie, a przy fermentacji powstaje
    kwas węglowy. A inna sprawa, że drożdże dają sobie radę z oboma.
    A może o czymś nie wiem?