    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Biologiczna oczyszczalnia
    Date: Sun, 14 Feb 2010 13:21:52 -0800 (PST)

    On Feb 12, 3:47 pm, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:
    > Ja mam. Sprawuje sie dobrze mialem tylko zastrzezenie co do kolanka
    > ktore jest w srodku pierwszego zbiornika. Kolanko bylo fi1110 z
    > dziurka. Musialem za porada szambiaza zdemontowac bo robil sie zator.
    > Teraz jest ok.
    > Montowalem przez firme koszt mnie wyszedl calosci 6kPLN.
    > Pozniej tylko geodeta i temat zamkniety.
    >

    > A jak to wygląda w codzinnym użytkowaniu, czy musisz bardzo uważać co
    > wylewasz do WC (na przykład zużyty olej po frytkach), czy w zimie jak
    > wyjedziesz na narty to nie ma problemu, czy bez problrmu można na raz
    > spuścić całą wodę z dużej wanny?

    Zuzyty olej jest mniej szkodliw niz srodki piorace i zmywajace np.
    kostki do zmywarki czy tez do czyszczenia kibla.
    Tym wszystkim zbytnio sie nie przejmuje. Wazne aby wybierac regularnie
    ja np zawsze w czerwiec i poczatek grudnia (przed mrozami i sniegiem)

    odprowadzenie sciekow do POS (przydomowa oczyszcalnia sciekow) ma
    jakas zdolnosc przyjmowania. Nie pamietam ile ale dosc sporo.
    Niechcialbys placic za taka ilosc zuzytej wody do wodociagow.