eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-18 16:25:19
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 15:08:22 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Ale dobrze pokazuje że ta sama decyzja (czyje życie) nie jest tą samą
    > decyzją bo wpływa na innych (posiadane dzieci).

    no to po dlugich dyskusjach doszlismy do oczywistych i nic nie wnoszacych wnioskow
    :-)

    > Ja się niczego nie doszukuję. To Ty mnie chcesz przekonać do tego że
    > biologia twierdzi że dwie połączone komórki to już "człowiek" a nie dopiero
    > będzie "człowiek".

    Dobra. Wymiękam - równie dobrze mozemy tu rozmawiac ze dziecko to nie człowiek, a
    dopiero bedzie to człowiek, ze to tylko jeden z poczatkowych etapow i nie na darmo
    nazywamy toto dzieckiem i tym podobne idiotyzmy.

    Ale dobrze widziec ze moga byc rownie nielogiczne postawy - i jeszcze dumne z
    otwartego swiatopoglądu. 2+2=3.

    > Ja też tak uważam, ale to jeszcze nie dowód, a jak dotąd Ty też nie
    > przedstawiłeś żadnego dowodu takiej interpretacji więc ciągle to tylko moja
    > i Twoja interpretacja - społeczeństwo ma inną.

    Jaka moja? Podrecznik otwórz, najlepiej weterynarii, ten rozdział o ssakach.

    > Czyli co dopuszczasz używanie pigułek "after" (wczesnoporonnych)? Przecież
    > wtedy gdy kobieta je łyka nie wie czy _jest_ w ciąży. łyka je na wszelki
    > wypadek więc celowo nikogo nie zabija. A jednak KK te pigułki potępia w
    > trosce o _potencjalne_ życie.

    qurfa ergie - bawi cie wypisywanie takich idiotyzmow? Ostatni raz, mnie takie gierki
    slowno logiczne z wymyslaniem coraz bardziej abstrakcyjnych argumentow nie bawią.
    Tabletki "after" sa stosowane >w celu< zabicia czlowieka i czasem, jesli
    imprezowiczom udalo sie takiego wyprodukowac, dzialają - wiec nie wiem skad bierze ci
    sie pomysł ze "celowo nikogo nie zabija".
    I nie wiedza czy dziecko jest czy go nie ma decyduje, a fakt jego istnienia oraz
    zamiar i fakt go zabicia.
    Nie chronimy >potencjalnego< zycia tylko >zaistniale<. Spora roznica.

    > O widzisz :-) piszesz "nadmierna ingerencja w wolność" to jest Twoje zdanie,
    > ale dla kogoś innego zakaz aborcji w przypadku gwałtu jest "nadmierną
    > ingerencją". A dla innego to nie będzie nadmierna tylko usprawiedliwiona
    > ratowaniem potencjalnego życia. To czy cos jest "nadmierną ingerencją" jest
    > _subiektywne_.

    Subiektywna moze byc tylko decyzja "czy dozwolone jest morderstwo". Cała reszta to
    wynikajace z tego skutki. "Dopuszczam morderstwo gdy:" i tu sobie dopisujesz warunki
    - to wyjdzie ci aborcja taka czy inna czy cokolwiek.

    > Ale ja nie zajmuję się kopaniem KK więc nie ma powodu być mi takie rzeczy
    > sugerował. Co więcej wielokrotnie KK przed niesłusznymi zarzutami
    > wynikającymi z krzywdzących uogólnień broniłem.

    wiem ze to nie ty bedziesz kopal - ale takie bylyby konsekwencje rozwiniecia twoich
    pomyslow.

    b.