  • Data: 2014-10-20 09:58:16
    Temat: Re: Budowa Jacka 3 - koszt
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@m...org...

    > Realnie będzie więc na wszystko około 400kzł.

    No to już jest kawałek grosza :-)

    > Taki jest w zasadzie końcowy budżet, a mimo to ciągle słyszę "nie stać
    > nas". :P

    Może Ona wie coś czego Ty jeszcze nie wiesz - np. że do łazienki zaplanowała
    płytki po 200zł /m2, do salonu drewno egzotyczne po tyle samo. Do łazienki
    designerską wannę za 8 tysięcy, a na ściany przedpokoju ręcznie formowane
    płytki klinkierowe po 10zł sztuka.

    Pamiętaj że żona ma zawsze rację :-) A jak się chce to w trakcie budowy
    bardzo łatwo "udowodnić" że "nie starczyło" :-)

    > Także Twoja praca nie pójdzie na marne i będę dzisiaj tym elementem
    > szczegółowo zadowalać żonę. :D

    Moja praca nie poszła na marne bo nie była robiona dla grupy, więc nawet
    jakby tutaj nikt na te wpisy nigdy nie zerknął to i tak by nie poszła na
    marne :-)

    A jeśli dzięki temu że to upubliczniłem kilka osób zamiast kupować
    mieszkanie w centrum za 700 tysięcy wybuduje sobie dom to tym lepiej.

    Pozdrawiam
    Ergie