  • Data: 2017-02-22 09:19:32
    Temat: Re: Budowa domu - Fundamenty
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 lutego 2017 16:13:28 UTC+1 użytkownik Jacek_L napisał:
    > Planowana budowa to teren na pograniczu Małopolski i Swietokrzyskiego.
    > Jutro majster chce kopac pod lawy i fundamenty i penie we wtorek je zazbroic
    > i zalac.
    > Kierownik sie upiera, że jest za wczesnie i ziemia zmarnieta i moga byc
    > jeszcze mrozy.

    Kierownik ma rację co do pierwszego tematu. Nie wiem jak u Was, ale w wlkp ziemia
    jeszcze zmarznięta się trafia. Jak uda się im ładnie równo wykopać (nie będzie
    zmarznięte), albo będą wylewali w szalunkach (wtedy jak się więcej zmarzniętej ziemi
    powyrywa to nie problem) to mogą lać - sam beton bez dodatków spokojnie do -2 można
    lać - z dodatkami całą zimę można robić :)

    Pozdrawiam
    MW