  • Data: 2016-07-25 13:33:26
    Temat: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 13:23:00 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Druga sprawa, to zawyżone koszty "używek", jak ktoś wydał na dom
    > powiedzmy 400 tysięcy złotych, to uważa, że nawet po 10 latach ten dom
    > wart jest nadal 400 tysięcy i takich cen sobie winszuje. Tymczasem domy

    A tu akurat sie nie zgodze. Nie wspominam juz nawet o sytuacji, kiedy
    ktos (np. tak jak ja) wlozyl w ten dom kilkadziesiat albo i set tys pln
    swojej wlasnej pracy. Tylko o zwyklym inwestorze, ktory skladal do kupy
    te ekipy przez rok, czy dwa i postawil za ich pomoca dom. On z elementow
    (surowcow) stworzyl finalny produkt. Nabywca "gotowca" nie musi sie
    martwic o papierkologie, urzedy, dawcow mediow etc. Wartosc domu w momencie
    odbioru rosnie na moje o jakies 30% minimum ot tak, bez wkladania w to
    dodatkowych pieniedzy i czasu :)

    I od tego licz ew. amortyzacje :)

    Meble w IKEI sa takie tanie dlatego, ze musisz je sobie sam poskladac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.