  • Data: 2016-07-25 13:28:19
    Temat: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-25 o 12:32, Kris pisze:

    > Jest jeszcze coś takiego jak kreowanie potrzeb
    > Żeby nie było że nie w temacie grupy to np o went mech napisze- w ostatnich latach
    fajnie to wykreowano i stąd między innymi opinie na tej grupie że ci co went mech nie
    mają to smród, grzyb i inne plagi więc went mech to obowiązek bo jeszcze dodatkowo
    80% koszty ogrzewania obniży.
    > To samo z bankami było- w 2005 i dalej zaczęły kreować że każdego stać na
    dom/mieszkanie itp.
    > Zdolność wtedy liczyli mniej więcej tak że po odliczeniu raty z 700zł jak rodzinie
    "na życie" zostało to zdolność mieli. Oczywiście dzięki CHF np. kwotę kredytu jeszcze
    podnieść można było.
    > Przecież i na tej grupie byli tacy co sugerowali
    > -brać kredyty pod "korek" bo okazja się nie powtórzy
    > -nawet jak masz oszczędności to i tak brać kredyt itp.

    Ja pamietam dyskusje, ze co to jest przy kredycie te 10 czy 20 tysi
    wiecej? To raptem w racie wzrosnie o banalna kwote. No i na to konto
    byly rekuperatory, telewizory, czy samochody.

    Pozdro.. TK