  • Data: 2016-07-25 13:28:07
    Temat: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 13:23:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A jak ktoś nie ma "biznesu" to na 2% na lokatę może
    > A wzrost wiboru o 3% np spowoduje że rata kredytu wzrośnie Tobie o 50%
    > Jest ryzyko jest impreza

    Te 50% to bedzie jakies 2-3% moich dochodow. Jakie ryzyko? :)
    W sumie troche niedoczytalem Twojego poprzedniego wpisu - zadluzania sie
    "pod korek" (czyli pod zdolnosc kredytowa) tez nie popieram. Ale jak ktos
    zarabia 20k pln, ma w banku odlozone 500k to ja bym bez wahania wzial
    kredyt (z rata ~3k pln) na calosc, a odlozone 500k zainwestowal.

    Jak ktos nie ma biznesu to moze go sobie wtedy stworzyc. Super nisko
    oprocentowany kapital na start - nigdzie takiego nie daja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.