  • Data: 2012-05-07 10:03:10
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 09:48:22 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kurde Kris... dobrze prawisz.
    > Mam wrażenie jednam, że kiedyś się z Tobą o to spierałem ;-)

    O to raczej nie. O kilka innych spraw spory były;) I z niektórymi twoimi pogladami do
    dzisiaj się nie zgadzam.
    W tej sprawie jednak pełna zgoda.
    Pamietam jak tu kiedys , ktoś się zachwycał ze gdzies MPZP ustala kolor, dachu,
    wysokośc krawezników , rodzaj płotu itp.
    Można i tak ale to obniża wartośc działek w tamtym terenia bo np jak w życiu nie
    kupiłbym działki na której nie mógłbym wybudowac domu takiego jaki mi się spodoba.