  • Data: 2015-05-21 15:32:22
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-21 o 11:51, k...@g...com pisze:

> [...]
    mamy bardzo zdolna malpe. Ot cała różnica...

    potem ze kraj na aferach stoi to istnieje grozba zostania pisowcem (to wcale nie jest
    zwolennik pisu, wystarczy ze ma własne zdanie). Lepiej wyprzec fakty i zastątpic je
    Faktami :)

    > Mam nadzieję ze syndrom Macierewicza Cie nie zdąży Cie dopaść bo zapisałeś się na
    męża zaufania i w poniedziałek opiszesz swoje doświadczenia związane z pełnieniem tej
    ważnej funkcji. Oczywiście nikt nie zagwarantuje jak było w innych komisjach ale
    chociaż będziemy mieli pewność jak było w Twojej.

    Moj ojciec czesto opowiadal rzeczy z ktorymi sie nie zgadzalem. Mowilem,
    ze to niemozliwe, ze generalnie poglady ma glupawe i syndrom "onych". W
    roku dziewiecdziesiatym bylem jeszcze mlody, ale pamietam jak M. Olejnik
    w czasie konferencji prasowej ni z gruch ni z pietruchy Urbanowi zadala
    pytanie nie na temat. Taki przerywnik by oddac glos komus innemu i
    zmienic niewygodny temat. Ojciec mowil wtedy, ze to bylo ustawione. Ja
    myslalem sobie, ze to Olejnik - baba firma. No nie mozliwe zeby robila
    cos z nadania. Minelo pare lat i dzis na Youtubie mamy jak wsiada do
    samochodu Urbana te dwadziescia pare lat temu. Dzis sensacje Cezarego
    Gmyza o tamtych relacjach pewnie na nikim wrazenia nie robia. Zmienila
    sie tylko perspektywa czasu przez co ja wiem jaki naiwny bylem wtedy.
    Pisze to dlatego, ze nie rozumiem podejscia bez zostawienia sobie
    marginesu na watpliwosci o ile nie jest sie dzieckiem.

    Pozdro.. TK