    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 27 Apr 2015 02:39:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Budynek gospodarczy w formie blaszaka.
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 02:45:02 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
    > Witam
    >
    > Jak to jest z tym zgloszeniem w przypadku budynkow gospodarczych to
    > mniej wiecej wiem. Ale tam zwykle mowa o fundamentach, murowanych
    > scianach itp formie konstrukcji.
    >
    > Ale czy chcac postawic blaszak, lub bude z drewna do 25m2 warto w ogole
    > wspominac o tym i tym samym komplikowac dodatkowo sprawe?
    >
    > Miejscowka bylaby na granicy dzialki. Po drugiej stronie plotu sasiad ma
    > blaszak na ponad polowe dlugosci plotu. Teoretycznie w tym przypadku nie
    > powinno byc zastrzezen co do przyklejenia sie ze swoja ale cholera wie
> [...]

    Metalowy to najgorsza rzecz jaka istnieje. Zawsze zardzewiały i trzeba malować. Do
    tego latem w nim gorąco a zimą zimno. Niczym się tego nie ochłodzi ani nie ogrzeje.
    Lekka konstrukcja szkieletowa nie musi mieć fundamentów ani murowanych ścian.
    Drewniak postawiony na ziemi ma żywotność większą niż życie tego co zbudował i nie
    rdzewieje. Jeśli już metalowy ma być to używany kontener morski. Dziury na drzwi i
    okna można w nim wyciąć. Można ocieplić. Do tego używany nie jest specjalnie drogi.