    Date: Mon, 27 Apr 2015 17:23:08 +0200 (CEST)
    From: tmek <t...@d...ek>
    Subject: Re: Budynek gospodarczy w formie blaszaka.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    k...@g...com Wrote in message:
    > W dniu poniedzia?ek, 27 kwietnia 2015 02:45:02 UTC+2 u?ytkownik Tmek napisa?:

    > Metalowy to najgorsza rzecz jaka istnieje. Zawsze zardzewia?y i trzeba malowa?. Do
    tego latem w nim gor?co a zim? zimno. Niczym si? tego nie och?odzi ani nie ogrzeje.
    Lekka konstrukcja szkieletowa nie musi mie? fundamentów ani murowanych ?cian.
    Drewniak postawiony na ziemi ma ?ywotno?? wi?ksz? ni? ?ycie tego co zbudowa? i nie
    rdzewieje. Je?li ju? metalowy ma by? to u?ywany kontener morski. Dziury na drzwi i
    okna mo?na w nim wyci??. Mo?na ociepli?. Do tego u?ywany nie jest specjalnie drogi.

    Zimno ciep?o nie ma znaczenia, to b?dzie graciarnia.
    Jak zrobi? z drewna to i tak trzeba p?yt? czy dechy czym? obi?, ?e
    wzgl?dów estetycznych i klimatycznych. Efekt podobny tylko wi?cej
    roboty.