    From: ŁC <a...@r...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Date: Mon, 4 Jun 2012 22:23:39 +0200

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 21:01:45 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Wlasnie dla tego sie zdecydowalem na pompe...zawsze mnie zastanawialo
    > jakim cudem ludzie placa po 2 tys zl za podlaczenie gazu.

    Na swoim przykładzie mogę powiedzieć jak - otóż składasz papiery,
    dostajesz warunki przyłączenia (w naszym przypadku długość przyłącza to
    ok. 110 m), w których określona jest szacunkowa opłata za przyłączenie
    (niespełna 1600 zł netto).

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Mężczyźni są genetycznie niezdolni do zdania sobie sprawy, że ich
    pomysły są głupie