  • 41. Data: 2012-10-10 13:41:44
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6fde16c4-771a-40df-b139-7749062951dc@googlegrou
    ps.com...

    >A co mam liczyć jak tam na samym początku lipa. Wychodzi że zawsze kupujesz
    >od cygana złotą obrączkę jak wierzysz we wszystko >co w necie napisane.

    Nie bardzo wiem o jaką obrączkę i cygana ci chodzi, a tymbardziej o net. To
    są dane które dostałem rano telefonicznie od osoby która nadzoruje
    zainstalowaną fotowoltaikę u klienta. Mam jeszcze dane z obrotowych paneli
    ale po co mam ci pisać, żeby gul skakał?

    Marek

  • 42. Data: 2012-10-10 13:46:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 09:15:44 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    to licz.

    > okres 09.2006 - 09.2012
    >
    > Panele sta�e:
    >
    > Ilo�� energii 57.838kWh
    >
    > Powierzchnia czynna fotovoltaiki (powierzchnia cel) 73m2

    Jeśli dobrze liczę to wychodzi ok 350w z m2 dziennie.

  • 43. Data: 2012-10-10 14:08:04
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 13:41:50 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > zainstalowaną fotowoltaikę u klienta. Mam jeszcze dane z obrotowych paneli
    >
    > ale po co mam ci pisać, żeby gul skakał?

    Bez informacji skąd są te dane twoją rewelacją można psu pod ogonem wytrzeć. Jeśli
    uważasz że uwierzę ze specjalnie zadzwoniłeś do kolegi żeby takie dane uzyskać to
    podszkol się z Liściastym pasywnie z psychiatrii. Bo ja dzisiaj od kolegi dostałem
    dane że w przeciągu dwóch pełnych lat u niego uzysk z baterii słonecznych był na
    poziomie 9,9999675432W z metra kwadratowego. Jak by był temat o fiutach to wszyscy by
    mieli minimum trzydziesto centymetrowe.

  • 44. Data: 2012-10-10 15:04:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu środa, 10 października 2012 13:41:50 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Bez informacji skąd są te dane twoją rewelacją można psu pod ogonem
    > wytrzeć.

    Przeczytaj kilka postów wyżej skąd są.
    Nie zależy mi na tym abyś uwierzył.
    Bardziej zależy mi na tym aby inni wiedzieli w jakim błędzie tkwi kogutek.

    Marek

  • 45. Data: 2012-10-10 15:41:00
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 15:04:10 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > Nie zależy mi na tym abyś uwierzył.
    >
    > Bardziej zależy mi na tym aby inni wiedzieli w jakim błędzie tkwi kogutek.

    No to wiedzą ci inni że na cuda liczyć nie mogą.
    I jak będą inteligentni to stwierdzą że mogą liczyć
    na dziesięć do dwudziestu kilku watów z metra
    kwadratowego. Przy cenie ogniw dupy to nie urywa.
    A cała inwestycja jest mocno wątpliwa. Ci głupsi
    będą się srali jakie cudo te ogniwa słoneczne. Za
    jakiś czas jak może ceny ogniw spadną, tak jak spadają
    ceny kolektorów będzie to opłacalne. Teksty o super
    okazjach i całych kontenerach ogniw mnie nie biorą.