    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cena działki
    Date: Thu, 28 May 2020 23:48:50 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    W dniu 2020-05-28 o 22:57, Kadar pisze:
    > Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam proste pytanie i
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?
    > K.

    zależy od lokalizacji...co oczywiste. Ostatnio podrożały ale budowlana
    2km od morza ok 80pln za metr. Domek...zależy jaki chcesz... ale ze
    studnią, własnym zbiornikiem, ogrodzeniem, domkiem, działką 1000m
    powinieneś się zmieścić mniej więcej tak:
    działka 80kpln
    szambo+studnia 10kpln?
    ogrodzenie 15kpln?
    prąd - przyłączenie ok 1kpln jeśli blisko, a jak nie to panele sobie
    położysz z inwerterem i kilkoma akumulatorami za jakieś 5kpln
    No a domek,....możesz holendra za 20kpln albo drewniany za 50-80kpln.
    Łącznie wychodzi jakbyś nie liczył 200kpln rozłożone w czasie.

    Uważaj na działki, jakie mają status trwałych uzytków zielonych:)))
    nawet jak tam jakieś domki stoją:D
    Koło karwii jest taki teren, gdzie nastawiane jest tego sporo i dziwnie
    dużo ofert sprzedaży:>
    PNIB zaczął nakazy rozbiórek rozsyłać:P