  • Data: 2020-05-29 20:00:49
    Temat: Re: Cena działki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > W tym klimacie dom letniskowy ma cechy domu całorocznego, tylko
    > kwestia odpowiedniego przystosowania, które nie powinno być
    > skomplikowane.

    Jak kilkanaście lat temu interesowałem się nieruchomościemi
    w Hiszpanii, to dużo było takich, co znakomicie pasują mi do
    obrazu domu letniskowego. Spory kawał ziemi z jakimś domkiem,
    piękne okoliczności przyrody, a w promieniu wielu kilometrów
    żywej duszy. Prądu ani źródeł wody też nie było. Przystosować
    niby się da, tylko po co? Zresztą określenie "dom letniskowy"
    to coś jak "bielizna" -- może mieć kolor czarny lub czerwony.
    Do takiej wiejskiej chaty fajnie jest przyjechać o każdej
    porze roku, ale żeby tam na stałe mnieszkać, to nie.

    --
    Jarek