  • 31. Data: 2020-05-16 13:45:39
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Odgrzewam wątek.
    Trochę się wyjaśniło, nie dostałem skanów ale rozpisane różne opłaty i zestawienia.
    kopiować i umieszczać nie ma sensu.
    Rzeczywiście jest duży skok zużycia w ostatnim półroczu to ok. 3100 kWh.
    Ale zdaje się, że zaszalała sobie ta osoba i poszło. Stąd tak duża dopłata. Prognoza
    jest rzeczywiście wyższa ale trzyma się w normie z nadwyżką.
    K.

  • 32. Data: 2020-05-16 20:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

> [...]
    > się, że zaszalała sobie ta osoba i poszło. Stąd tak duża dopłata.
    > Prognoza jest rzeczywiście wyższa ale trzyma się w normie z

    Z ciekawości - co to znaczy zaszalała?
    Płace niecałe 200zł miesiecznie. I własciwie nie wiem co bym musiał robić
    zeby płacic wiecej. No chyba ze jakies grzanie prądem albo klimatyzacja
    ale to chyba nie w tym polroczu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 33. Data: 2020-05-16 20:16:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty Budzik manipulator pierwszej wody się pytasz? Cały temat miał podtekst że za
    rządów PiSu bardzo zdrożał prąd. Ale dyskusja poszła w inną stronę.

  • 34. Data: 2020-05-16 20:41:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ty Budzik manipulator pierwszej wody się pytasz? Cały temat miał
    > podtekst że za rządów PiSu bardzo zdrożał prąd. Ale dyskusja poszła
    > w inną stronę.

    To ze prad zdrozał to jest przeciez prawda.
    To ze on zdrozał tylko o kilkanascie procent dla ciebie to jest inna
    inszosc.
    Chyba wiesz, ile do tego co ty płacisz dokłada budzet?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 35. Data: 2020-05-16 21:14:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem ile dopłaca budżet. Wiem że kilowatogodzina z elektrowni w Bełchatowie
    kosztuje niecałe 20 groszy a z elektrowni węglowych pomiędzy 20 a 30 groszy za
    kilowatogodzinę. To ile dopłaca budżet jak Kowalskiemu sprzedają z dostawą do domu po
    ~65 groszy za kilowatogodzine? Przy okazji. Duży przemysł płaci za prąd stawki
    wolnorynkowe i kilowatogodzina dla firm jest sporo droższa niż dla gospodarstwa
    domowego. To ile budżet dopłaca?

  • 36. Data: 2020-05-16 22:16:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Chyba wiesz, ile do tego co ty >płacisz dokłada budzet?
    Ile?
    Masz jakieś info?

  • 37. Data: 2020-05-16 22:43:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-16 o 20:41, Budzik pisze:
    > Chyba wiesz, ile do tego co ty płacisz dokłada budzet?
    OZE jest chyba w każdym prądzie na świecie. I do OZE się dopłaca.
    Czyli wszędzie dopłacają do prądu. Tylko czy to źle, czy dobrze?

    Robert

  • 38. Data: 2020-05-16 23:20:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Załóż nowy temat o dopłacanie do OZE. Tutaj chcemy się dowiedzieć ile rząd dopłaca do
    kilowatogodziny. Budzik wie ale teraz nie ma czasu żeby odpowiedzieć.

  • 39. Data: 2020-05-17 03:44:19
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Z ciekawości - co to znaczy zaszalała?

    To znaczy, że zużycie wyszło o 1/3 większe niż poprzednio.
    K.

  • 43. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem ile dopłaca budżet.

    To sprawdzisz zeby być wiarygodnym w dyskusji?

> [...]
    > pomiędzy 20 a 30 groszy za kilowatogodzinę. To ile dopłaca budżet
    > jak Kowalskiemu sprzedają z dostawą do domu po ~65 groszy za

    No własnie. Sprawdzisz, czy ktos majacy cie w dowodzie musi podac dane na
    tacy?

    > Przy okazji. Duży przemysł płaci za prąd stawki
    > wolnorynkowe i kilowatogodzina dla firm jest sporo droższa niż dla
    > gospodarstwa domowego. To ile budżet dopłaca?

    Do firm? Naprawde nie wiesz?
    To poplatanie to rzeczywisty brak wiedzy czy celowo próbujesz
    zmanipulowac rozmowe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy