  • 61. Data: 2020-05-18 08:00:08
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wrzucać możesz wszystko. 4 mld czy tam 14 mld.
    > Teraz piszę z głowy czyli z niczego- prąd wg znanych mi fucktur
    > zdrożał ale o ok 12% Przestań więc pitolic jakis mitycznych
    > dopłatach.

    pitolic?
    Twierdzisz ze np w 2019 nie było 4mld dopłat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 62. Data: 2020-05-18 09:34:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 08:00:10 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > pitolic?
    > Twierdzisz ze np w 2019 nie było 4mld dopłat?

    Manipulujesz świadomie?
    Wątek jest o obecnych cenach energii.
    Mamy drugi kwartał 2020 roku
    2019 to historia.
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/1h
    qs80KpR-c/VmBkdYQ8AgAJ
    Chociażby tu stwierdziłeś ze budzeń dopłaca.
    To ja ponownie precyzyjnie zapytam:
    Czy i ew ile w 2020 roku budżet dopłaca do cen energii dla gospodarstw domowych.

  • 64. Data: 2020-05-18 12:37:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > 8AgAJ Chociażby tu stwierdziłeś ze budzeń dopłaca.
    > To ja ponownie precyzyjnie zapytam:
    > Czy i ew ile w 2020 roku budżet dopłaca do cen energii dla

    Pytam i probuje dojsc do jakichs wniosków.
    Rozumiem, ze w tym roku dopłat juz nie ma a te 12% podwyzek sprawiło ze
    firmy energetyczne wycohdza na plus?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 63. Data: 2020-05-18 12:37:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Wychodzi z zużycia kWh. Nie przeliczałem tego więc jeśli kwotowo się
    > coś nie zgadza to gdzieś trzeba coś poprawić. Zasadniczo to
    > przyjmuję to wszystko tak około bez wnikania w detale. Ale ty chyba
    > tak nie lubisz. Niestety w tej materii nie pomogę. Nie mniej dzięki
    > za zainteresowanie i dyskusję. K.

    No lubie dokładnie. :)
    Jeżeli wczesniej płaciła nawet 200zł a teraz płaci 350 czyli odejmujac
    podwyzke ekwiwalentnie 315 to mamy zuzycie o ponad połowe wieksze.
    Tak mi wychodzi.

    I nadal zastanawiam sie jak mozna nagle zwiekszyc zuzycie o połowe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 65. Data: 2020-05-18 12:46:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 12:37:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Pytam i probuje dojsc do jakichs wniosków.
    > Rozumiem, ze w tym roku dopłat juz nie ma a te 12% podwyzek sprawiło ze
    > firmy energetyczne wycohdza na plus?

    Tak mi tez wychodzi
    Ale może czegoś nie wiem

  • 66. Data: 2020-05-18 17:17:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 12:37, Budzik pisze:
> [...]
    > Tak mi wychodzi.
    >
    > I nadal zastanawiam sie jak mozna nagle zwiekszyc zuzycie o połowe?

    Jak to jak? Robiąc zapasy.

  • 67. Data: 2020-05-18 18:29:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > Tak mi wychodzi.
    >
    > I nadal zastanawiam sie jak mozna nagle zwiekszyc zuzycie o połowe?

    To tak mniej więcej.
    Budzik zmuszasz mnie do liczenia a to zahacza o molestowanie albo wręcz graniczy z
    napastowaniem. Nie dam się. Nie policzę i już. Jest większe i to boli.
    K.

  • 68. Data: 2020-05-18 19:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > To tak mniej więcej.
    > Budzik zmuszasz mnie do liczenia a to zahacza o molestowanie albo
    > wręcz graniczy z napastowaniem. Nie dam się. Nie policzę i już.
    > Jest większe i to boli.

    Jak ja ci zazdroszcze tego południowego nastawienia ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 69. Data: 2020-05-18 21:30:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Niby do OZE dla spokoju ducha.

    > 2 zł za kWh. Ale nikt nie da mi na piśmie, że za te 2 zł, za 4 lata będę
    > miał lepsze powietrze.

    ja płacę 0,7zł/kWh w 100% z odnawialnych źródeł + ok. 1zł dziennie
    opłaty stałej, ale nie wiem czy rząd do tego nie dopłaca - ale powietrze
    mam czystsze, bo tu sporo deszczu pada i się pyły tak nie unoszą :)

    Lukasz

  • 70. Data: 2020-05-19 01:02:16
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jak ja ci zazdroszcze tego południowego nastawienia ;-DDDD

    Też innym zazdrościłem. Teraz już nie.
    K.