  • Data: 2015-07-01 14:05:46
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: noname <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-07-01, o godz. 00:12:42
    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Zrób zestawienie dla wszystkich bez pomijania prezesów, właścicieli
    > czy kogo tam jeszcze macie i wtedy zobaczysz dlaczego "średnia
    > krajów" rośnie;)

    Zaczynamy się kręcić wokół jakichś abstrakcji: średnia, trendy, "całość
    społeczeństwa" (mnie wyrzucają za nawias?), dodajmy do tego jeszcze modę
    i gusta - jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje, więc temat
    załatwiony.

    Nie po to wyrzuciłem kiedyś TV by babrać się w teraz. Przy okazji, u
    mojej żony wychwytuję czasem właśnie taki telewizyjny - hmm jak to
    nazwać - punk widzenia, pomimo że od paru lat nie ogląda! Zakodowało
    się! Pytam ją czasem skąd wzięła to co powiedziała i nie bardzo potrafi
    odpowiedzieć, jakieś fałszywe dogmaty (pewnik) ciągle pałętają po
    głowie.