  • Data: 2012-09-24 20:35:23
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:434ee2b9-b07e-440f-8a5c-

    >Te kilka procent to tak troche "z górką"
    >Teraz spokojnie mozna wynegocjowac prowizje od płatności już w okolicach
    >1,5% + poniżej 50zł za terminal miesiecznie. Nie sa to >więc jakies
    >znaczące kwoty a klientów dzieki obsłudze kart może byc więcej. Ja sam
    >często rezygnuje z zakupów w danym sklepie >gdy nie ma tam możliwości
    >płacenia kartą.
    >No i jak ktoś tu juz zauwaqżył- obsługa gótówki to tez jakies koszty. no
    >chyba że mówimy o handlowcach tórzy to gótówke tylko >biora i paragonów
    >zapominaja drukowac. Takich jeszcze sporo tez się spotyka;))

> [...]

    Globalnie rozwiazuje sie to wynajmujac firme odbierajaca pieniadze co
    dziennie. Relatywny koszt jest nizszy niz obsluga karta. Wszystko zalezy od
    asortymentu i marzy. Nie mam nic przeciwko kartom, bo pierwsza karte mialem
    juz dobrych kilkanascie lat temu. Teraz nie mam zadnej. Nie mam problemu z
    noszeniem gotowki, a prowizje sa po prostu drakonskie, do tego jakies
    pieniadze za wypozyczenie terminala, no bandytyzm doslownie.

    Pozdro.. TK