  • Data: 2012-09-29 14:58:33
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N wrote:
    > 4 lata temu (około szczytu hossy) kolektory słoneczne (kompletne
    > zestawy z bodaj dwoma panelami) "chodziły" po ok 5-6 tys zł. Tak mi
    > opowiadał znajomy, który je montował.

    za tyle je kupował twój znajomy prowadzący firmę a ile płacił jemu klient?
    :)

    > Dziś (ta sama gmina) pojawiły się dopłaty unijne rzędu 45% na te
    > panele. I co stało się z ceną? Po dopłacie dalej płacę 6 tys (czyli
    > ok 10 tys bez dopłaty).

    bo ty nie kupujsz gołego zestawu do dalszej odsprzedaży tylko zestaw z
    usługą i zarobkiem instalatora.

    http://www.hewalex.pl/oferta/promocyjne-zestawy-sola
    rne-1/zestaw-solarny-hewalex-2-tpam-200c-promocja-je
    sienna.html

    6300 netto cena katalogowa coś kłamiesz

    myślę że za tę kwotę masz szanse na montaż tych solarów, dotacje dostaniesz
    od 10000 czyli ok 3500

    wyjdzie ci jakieś 3000 na czysto