  • Data: 2012-09-29 04:00:02
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:k424do$2lp$1@usenet.news.interia.pl...

    > Brawo Kiki, powiekszyles grono tych co rozumieja, a myslalem juz zle...

    Jedynie Unia w osobie Brukseli może wymusić na tych draniach obniżki marży.
    W sumie gdyby nie Unia to roaming byłby taki jak w Chinach czy USA dla nas.
    15 PLN za mintę. Dzisiaj przelewy z krajów starej unii są po 50 euro-centów
    albo darmo więc nie widzę powodu aby jakaś amerykańska firma miała nas łupić
    2% czy 3-4% jak paypal.
    Może im kota pogonią.
    U mnie na wsi w sklepach jest napisane że za płatność kartą 4PLN dodatkowo.
    Nie wiem czemu akurat 4PLN ale takie kartki wisza. Zresztą w innych sklepach
    w ogóle nie ma kart.