  • 11. Data: 2022-06-04 08:47:04
    Temat: Re: Ceny prądu po podwyżkach
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-06-2022 o 21:59, Collie pisze:

    > To nie jest informacja o "jakiejś taryfie promocyjnej". To jest
    > zawiadomienie o nowych cenach i stawkach opłat w dotychczasowych
    > grupach taryfowych, czyli o podwyżkach cen prądu w Eonie od 1 bm.
    > Jeśli odbiorca prądu akceptuje zmienioną taryfę (podwyżkę cen),
    > to "nie musi podejmować żadnych działań" (będzie płacił po nowemu
    > od 1.06.2022). Jeśli jednak nie zaakceptuje nowych cen, to musi
    > w terminie 14 dni od otrzymania wspomnianej bumagi z Eonu, złożyć
    > pisemne wypowiedzenie umowy i szukać sobie tańszego prądu gdzie
    > indziej. Pewnie u Ciebie, gdzie "normalne ceny są dużo niższe".

    Nie rozumiesz.
    Eon też ma (bo musi mieć) niższe ceny urzędowe.
    Tyle że w innym cenniku.

    Musisz skorzystać z tamtego.
    Chyba że dałeś się wkręcić przy sprzedaży w promocyjny z cyrogrsfem i
    nie możesz.
    Jest też opcja, że właśnie próbują Cię w niego wkręcić.

  • 12. Data: 2022-06-04 08:47:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-06-2022 o 22:22, Collie pisze:

    > Mam normalną umowę na taryfę G12w, a Eon po prostu zawiadomił mnie
    > o nowych cenach za prąd w tej taryfie od 1 bm, z informacją, że jeśli
    > nie podobają mi się nowe ceny, to muszę wypowiedzieć dotychczasową umowę
    > i do widzenia. Domyślam się, że Eon ma cennik URE w dupie, jeśli wysyła
    > takie wiadomości do swoich abonentów. A tzw. opłata handlowa 31,33/33,98
    > dotyczy rozliczeń 1-miesięcznych. Przy rozliczeniach np. 12-miesięcznych
    > wynosi ona 7,66/8,46 zł.

    W ogóle nie powinno jej być.
    Do tej pory też ją płaciłeś?