  • Data: 2018-07-02 14:39:21
    Temat: Re: Chińska optymalizacja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 14:31:34 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Przewody to chyba Kris sam sobie doczepił swoje.
    Nieee
    Zdjęcie oryginał nic tam nie grzebałem

    >Jak mniemam sama lampa
    > była bez przewodów, i oczekuje że człowiek sobie wieczko zdejmie i wepnie
    > jak tam chce przewód?

    Nie

    > A jeśli to faktycznie chińczyki okablowali, to dziwię się, że dali
    > trójżyłowy kabel. Miedź swoje przecież kosztuje.

    Przewody tam cieniutkie, pewnie pomiedziowane;)

    > A czy obudowa faktycznie metalowa? Ze zdjęcia ciężko stwierdzić, ale te
    > "niby nawierty" w okolicach modułu LED wskazują że może to być
    > najzwyklejszy plastik, a kolor taki dziwny bo z recyclingu. Albo wręcz na
    > chama wzorowany na niby blachę. :)

    Żaden plastik- coś metalowego, na jakiś odlew to mi wyglada
    https://sprzedajemy.pl/naswietlacz-led-50w-halogen-z
    ewnetrzny-ip66-lampa-slim-przasnysz-2-a1d299-nr50736
    852
    "Obudowa ze stopu duraluminium, szkło hartowane"