  • 1. Data: 2012-01-29 19:22:05
    Temat: Chyba jednak przesadzili...
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Czy w czymś takim da się mieszkać...???
    http://www.sfora.pl/Zobacz-dom-przyszlosci-Jest-jak-
    elektrownia-g40018

    Chłopaki przegięli jednak...

    pozdr
    Robert G.

  • 2. Data: 2012-01-30 10:12:38
    Temat: Re: Chyba jednak przesadzili...
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-29 20:22, Robert G pisze:
    > Czy w czymś takim da się mieszkać...???
> [...]

    A czemu miałoby się nie dać?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-01-30 11:06:57
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Sty, 11:12, quent <x...@x...com> wrote:

    -elektrownia-g40018

    > A czemu miałoby się nie dać?

    Bo te mieszkania "jak z żurnała" to ladne sa ale po zagraceniu tym
    czego zazwyczaj uzywamy staja sie okropnie niewygodne.
    Chcialo by ci sie te pufy ukladac do szafki za kazdym razem jak
    przestaniesz na godzine czy dwie z nich korzystac? Jesli nie, to sie
    bedziesz przez nie przewracac albo pizdylion razy omijac.

    A metodyka ocieplania tez taka jakas dziwna. Zamiast styropianem
    oblozyc to jakies mikromieszkania dla myszy robia ;)

  • 4. Data: 2012-01-30 11:23:14
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik ptoki napisał:
    > Zamiast styropianem
    > oblozyc to jakies mikromieszkania dla myszy robia ;)

    Bo to Amerykanie... czegóż tu się spodziewać :-PPP ;-)
    Ja tam bym w takim kiosku nie bardzo chciał mieszkać... chyba, że
    faktycznie nie byłoby już gdzie, to ok, ale na dłużej, to jakoś tego nie
    widzę.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-01-30 12:42:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-30 12:23, Robert G pisze:
> [...]
    > Ja tam bym w takim kiosku nie bardzo chciał mieszkać... chyba, że
    > faktycznie nie byłoby już gdzie, to ok, ale na dłużej, to jakoś tego nie

    Każdy ma inne wymagania.
    Ja mógłbym, bez większego problemu. Natomiast na pewno nie w PL.
    Zresztą anglicy mieszkają w podobnych masowo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-01-30 20:22:56
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Każdy ma inne wymagania.
    > Ja mógłbym, bez większego problemu. Natomiast na pewno nie w PL.
    > Zresztą anglicy mieszkają w podobnych masowo.

    właśnie... co kto lubi...:-)
    gdyby nie okoliczności, to chętnie zamieszkałbym w czymś takim:
    http://inhabitat.com/fincube-eco-home-packs-panorami
    c-views-into-a-tiny-footprint/
    a z obawy o powodzenie przedsięwzięcia zrezygnowałem ze zbudowania i
    przemieszczania się czymś takim:
    http://www.tumbleweedhouses.com/houses/lusby/
    choć to drugie jeszcze nie do końca jest tematem zamkniętym...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2012-02-03 00:02:09
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl