  • 1. Data: 2012-01-29 12:10:14
    Temat: Wylewka pod kotłem CO i zbiornikiem CWU
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Czy trzeba jakoś szczególnie wzmocnić wylewkę w kotłowni w miejscu kotła
    (około 400kg) i zbiornika CWU (również prawie 400kg)?
    Wrzucę w wylewkę o grubości 6cm siatkę zbrojeniową fi6mm - wystarczy?

    Spotkałem się z opinią aby w obciążonych miejscach wyciąć w styropianie
    kilka otworów aby wylewka doszła do chudziaka i na nim się wsparła -
    tyle, że traci sens idea wylewki pływającej.

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-01-29 13:56:06
    Temat: Re: Wylewka pod kotłem CO i zbiornikiem CWU
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >kilka otworów aby wylewka doszła do chudziaka i na nim się wsparła - tyle,

    Nie ma to żadnego sensu moim zdaniem. Przecież jak 3 chłopów stanie obok
    siebie to tez 400 kg jest i wylewka nie pęka

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 3. Data: 2012-01-29 18:30:22
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Spotkałem się z opinią aby w obciążonych miejscach wyciąć w styropianie
    > kilka otworów aby wylewka doszła do chudziaka i na nim się wsparła - tyle,
    > że traci sens idea wylewki pływającej.

    Ja w kotłowni w części pod zbiornikiem zamiast styropianu dałem kulki
    keramzytowe.

    Marek