  • 1. Data: 2012-01-27 17:44:02
    Temat: No to się trochę ochłodziło...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    ... nie ma jeszcze 19:00... a u mnie -13 (mazowieckie, Marki).

    Zimna do tej pory podłoga zrobiła się lodowata...

    (przypominam, że póki co mieszkam w starej totalnie nieocieplonej
    chałupie... legary na piachy, stare okna - nowy domek w planach,
    projekt już jest - przymierzam się właśnie do PnB)

    ... spojrzę na stary piec i dam znać ile m3 wciąga na dobę.

    Adam, zapodaj dane z PC :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2012-01-27 18:26:43
    Temat: Re: No to się trochę ochłodziło...
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-01-2012 o 18:44:02 Aleksander <f...@f...fake> napisał(a):

> [...]
    > projekt już jest - przymierzam się właśnie do PnB)
    >
    > ... spojrzę na stary piec i dam znać ile m3 wciąga na dobę.
    No u mnie w górach wczoraj cały dzień było -5 a w nocy -13 dziś -8
    a teraz już jest -11 no i paskudny wiatr.
    Także zima nadrabia zaległości, dobże że śniegu nie ma za dużo,
    w Rumuni podobno dwa dni temu spadło 1m w ciągu dnia :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2012-01-27 18:40:06
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-01-27 19:26, janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > Także zima nadrabia zaległości, dobże że śniegu nie ma za dużo,
    > w Rumuni podobno dwa dni temu spadło 1m w ciągu dnia :(

    U mnie pod górami cały dzień ~-9C,
    maximum w nocy -19C, teraz ~-12.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2012-01-27 18:44:45
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
> [...]
    > Także zima nadrabia zaległości, dobże że śniegu nie ma za dużo,
    > w Rumuni podobno dwa dni temu spadło 1m w ciągu dnia :(

    No to ja Was Panowie przebijam, bo śniegu mam z 60-70 cm, a za oknem
    teraz ok -18 stC.
    Nie widzę jednak, żeby jakiś wir był w zasobniku na węgiel... Pewnie
    ciut spalanie wzrosło, ale nie jakoś zastraszająco. Myślę, że w jakieś
    18, max 20 kg na dobę powinienem się teraz mieścić.
    Popalam sobie w kafloczku... klimacik jest :-))). Zima nadrabia hahaha...

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-01-27 18:54:23
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Robert G" napisał w wiadomości grup

    >No to ja Was Panowie przebijam, bo śniegu mam z 60-70 cm, a za oknem teraz
    >ok -18 stC.

    To i ja podam swoje dane. Śniegu kilka cm- tak że ledwie przysypana okolica,
    ale mróz jak na tą zimę potężny- minus 8 stopnia;)
    W kominku w tym roku jeszcze nie rozpalałem;)

  • 6. Data: 2012-01-27 20:10:22
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Wczoraj o 22:30 jak wróciłem to było -16. Dzisiaj rano o 7:00 było -18.
    Gdzieś o 14:00 było -6. Teraz czyli 21:03 jest -16. Śniegu na trawniku mam
    jakieś 15-20cm.
    Zmierzyłem termoparą temperaturę wody zimnej z kranu i się przeraziłem.
    4,5stC.
    Nie mam pojęcia dlaczego tak niska, w poprzednich latach nie spadała poniżej
    7stC.
    Dla skontrolowania wskazań termoparę zanużyłem w wodzie w szkalnce wraz z
    czujnikiem DS18B20 który jest w wodoodpornej gilzie. Termopara wskazuje 19,7
    a DS18B20 20stC więc raczej wskazania się pokrywają. Nie potrafię
    wytłumaczyć skąd taka lodowata woda w kranie.

    Marek

  • 7. Data: 2012-01-27 20:18:51
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "4CX250" wrote:

> [...]
    > 4,5stC.
    > Nie mam pojęcia dlaczego tak niska, w poprzednich latach nie spadała poniżej

    Może nie tylko Adam wyciąga nam ciepło z gruntu... ;) może Twoi sąsiedzi też
    grzeją pompami ciepła... i niedługa pozamarzają nam wszystkim wodociągi ;)))

  • 8. Data: 2012-01-27 20:19:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > a DS18B20 20stC więc raczej wskazania się pokrywają. Nie potrafię
    > wytłumaczyć skąd taka lodowata woda w kranie.

    Z wodociagu? :-DD

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2012-01-27 20:32:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Sty, 18:44, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Adam, zapodaj dane z PC :)

    Zapodam w nowym watku, dane z ostatnich dni to:

    2012-01-22: 31.81 kWh (tania: 21.91 kWh, droga: 9.62 kWh), temp:
    2.23°C
    2012-01-23: 32.00 kWh (tania: 21.55 kWh, droga: 10.18 kWh), temp:
    2.59°C
    2012-01-24: 36.52 kWh (tania: 21.81 kWh, droga: 14.43 kWh), temp:
    2.05°C
    2012-01-25: 38.87 kWh (tania: 22.24 kWh, droga: 16.34 kWh), temp:
    0.00°C
    2012-01-26: 39.60 kWh (tania: 22.63 kWh, droga: 16.69 kWh), temp:
    0.00°C

    PS. Nie patrzec na temperatury!! Skroplila mi sie woda na wyjsciu do
    DZ (znaczy kolo 0stC sie pojawilo) i musiala sie czujka "zmoczyc" i mi
    cale 1wire zablokowala przez co nie mam chwilowo odczytow temperatur
    grrr ;) Ale jest zimno - aktualnie ponizej -10stC, w nocy ponoc bylo
    -15stC - musialo byc ostro bo mi w aucie "plyn" zamarzl (dolewalo sie
    troche wody.. :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2012-01-27 20:36:21
    Temat: Re: No to sie troche ochlodzilo...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    On 27 Sty, 18:44, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Adam, zapodaj dane z PC :)

    [...]
    Ale jest zimno - aktualnie ponizej -10stC, w nocy ponoc bylo
    [...]

    Hmmm... to gdzie Ty mieszkasz ze masz tak cieplo :), skoro
    nawet w zwykle dosc cieplym centrum aktualnie jest -14 ...

    Pozdrawiam,
    Aleksander.