  • 11. Data: 2012-01-27 20:43:09
    Temat: Re: No to sie troche ochlodzilo...
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Sty, 21:36, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > [...]
    >  Ale jest zimno - aktualnie ponizej -10stC, w nocy ponoc bylo
    > [...]
    >
    > Hmmm... to gdzie Ty mieszkasz ze masz tak cieplo :), skoro
    > nawet w zwykle dosc cieplym centrum aktualnie jest -14 ...

    Gorny slask - tu rzeczywiscie jest troche lagodniejszy klimat :)

    -10stC bylo 3h temu - jak bylem u tesciow. U siebie nie mam termometru
    innego niz ten na 1wire ktory aktualnie nie dziala :-) Moge tylko na
    oko stwierdzic ze pizga jak cholera ale na -15stC jeszcze nie wyglada
    bo kozy w nosie nie zamarzaja :P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2012-01-27 20:45:09
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-27 21:43, Adam pisze:

> [...]
    > innego niz ten na 1wire ktory aktualnie nie dziala :-) Moge tylko na
    > oko stwierdzic ze pizga jak cholera ale na -15stC jeszcze nie wyglada

    aktualnie -10,7 C
    0,8 m/s
    999.9 HPa

  • 13. Data: 2012-01-27 21:47:00
    Temat: Re: No to się trochę ochłodziło...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Z wodociagu? :-DD

    Tak.

    Marek

  • 14. Data: 2012-01-28 08:25:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 18:44:02 +0100, Aleksander napisał(a):

    (...)

    -13 stopni i ok. 40 cm sniegu. Na szczescie slonce swieci i w godzine dom
    zagrzal sie o dodatkowy stopien C.

    Kociol gazowy grzeje juz prawie pelna para, ale to sa uroki posiadania
    jednej kondygnacji niewykonczonej (nie odizolujesz w 100% skutecznie)...

    Ale podlogi na dole zimne, niech to krew zaleje. Brak piwnic, 15 cm styro
    pod posadzkami... Chyba wiosne zaczne od obkladania fundamentow dodatkowymi
    10 cm styropianu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-01-28 08:54:50
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale podlogi na dole zimne, niech to krew zaleje. Brak piwnic, 15 cm styro
    > pod posadzkami... Chyba wiosne zaczne od obkladania fundamentow dodatkowymi
    > 10 cm styropianu.

    zrób pomiar temperatury podłogi w odleglosci od sciany zewnetrznej 0,5m, 1m i
    centralnie na srodku, najlepiej w jakims duzym pomieszczeniu. Zobaczymy co wyjdzie i
    pomyslimy czy ten styropian na zewnątrz cos da.
    Połóż termometr na podłodze, zaizoluj od góry wełną, jak nie masz to kurtką puchową
    :) i poczekaj az sie ustabilizuje temperatura.

    b.

  • 16. Data: 2012-01-28 10:55:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 09:54:50 +0100, Budyń napisał(a):

> [...]
    > Połóż termometr na podłodze, zaizoluj od góry wełną, jak nie masz to kurtką puchową
    :) i poczekaj az sie ustabilizuje temperatura.

    OK, jak dzieci pojda spac. Teraz to musialbym przybic gwozdziami :)

    --
    Maciek

  • 17. Data: 2012-01-29 07:48:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 11:55:12 +0100, Maciek napisał(a):

    > OK, jak dzieci pojda spac. Teraz to musialbym przybic gwozdziami :)

    Na razie udalo mi sie zmierzyc metr od sciany, w jednym z najzimniejszych
    miejsc - po paru godzinach termometr wskazywal 9,6 stopnia przy minus
    czternastu na zewnatrz.

    Cdn.

    --
    Maciek

  • 18. Data: 2012-01-29 11:36:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 08:48:42 +0100, Maciek napisał(a):

    > Na razie udalo mi sie zmierzyc metr od sciany, w jednym z najzimniejszych
    > miejsc - po paru godzinach termometr wskazywal 9,6 stopnia przy minus
    > czternastu na zewnatrz.

    W tym samym miejscu, ale pol metra od sciany podloga ma 8,5 stopnia :/ Na
    zewnatrz zrobilo sie juz cieplej, ale te pare godzin nie powinno zrobic
    roznicy.

    --
    Maciek

  • 19. Data: 2012-01-29 11:43:07
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > W tym samym miejscu, ale pol metra od sciany podloga ma 8,5 stopnia :/ Na
    > zewnatrz zrobilo sie juz cieplej, ale te pare godzin nie powinno zrobic
    > roznicy.

    a środek pomieszczenia? chyba nie musisz az tak długo czekac na ustabilizowanie sie
    temperatury, pół godziny powinno wystarczyć. nop chyba ze widzisz ze dalej temp. sie
    zmienia.

    b.

  • 20. Data: 2012-01-29 12:22:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:43:07 +0100, Budyń napisał(a):

    > a środek pomieszczenia? chyba nie musisz az tak długo czekac na ustabilizowanie sie
    temperatury, pół godziny powinno wystarczyć. nop chyba ze widzisz ze dalej temp. sie
    zmienia.

    Nie, taki mam termometr - w miare dokladny, tzn. do pol stopnia, ale
    otrzebuje ze 2 godziny na ustabilizowanie sie pomiaru. Teraz sie mierzy w
    okolicy srodka pomieszczenia.

    --
    Maciek