  • 31. Data: 2023-02-22 17:08:46
    Temat: Re: Ciekawa informacja z Anglii
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 21.02.2023 o 09:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Statystycznie zawsze najlepiej w RWPG miał ZSRR - chciałeś więc tam
    > mieszkać?
    > Hong Kong i Tokio to małe ciasne slumsy?

    Hong kong to akurat patologia

  • 32. Data: 2023-02-22 17:11:23
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Jeśli tak jak
    > prognozuje Zenek ceny spadną

    zenka ceny spadna tak, ze wszystcy ktorzy kiedykolwiek kupili beda w
    plecy, co jest oczywistym debilizmem - moga odpuscic nie z tego co jest
    dzisiaj ale nie spadna ponizej np. 2010

    ale oczywiscie masz prawo do wyboru expierda

  • 33. Data: 2023-02-22 19:52:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 lutego 2023 o 17:02:58 UTC+1 cef napisał(a):
> [...]
    może być tańsze. Co zrobić żeby się pasożyty wyprowadziły. Muszą jak to jeden
    prezydentów powiedział znaleźć lepszą pracę. Trochę to trudne jak sie nie jest
    dzieckiem polityka. Drugie rozwiązanie to duża obniżka cen mieszkań na rynku wtórnym.
    Jeśli dziesięcioletni samochód może kosztować 15% ceny nowego to mieszkanie zbudowane
    50 lat wcześniej też może kosztować 15% ceny nowego. No dobra niech 45 metrów, dwa
    pokoje w blokach kosztuje 100 tysięcy. Przy pomocy państwa czyli niskim kredycie
    hipotecznym rata rozbita na 30 lat wyniesie 300 złotych. Żeby mieć zdolność kredytową
    będzie można zarabiać najniższą krajowa. To w czym dla twoich znajomych krzywda
    będzie? Ich dzieci będą miały gdzie mieszkać a oni pozbędą się pasożytniczego
    balastu. Przy niskiej racie wzrośnie dardzo dużo dochód rozporządzalnej. Jak ludzie
    mają dużo do wydania to jest to szczęśliwy czas dla gospodarki. Kupują sobie
    pierdoły, chodzą do restauracji i kawiarni.
    cztery lata próbować reagować. Ale ze co cztery dużo jest takich co mają inne zdanie
    niż ja i nie chcą mnie wybrać na króla to reakcji nie ma i nie będzie żadnej. Nie
    możesz operować jedna cena że czterysta jak ktoś tutaj niedawno dał linka do
    mieszkania po 2,5 tysiąca za metr. Wiadomościach jakie mi podrzuca google dzisiaj
    były ceny mieszkań na Śląsku. Bloki, metraż w okolicach 30+ ceny od 5 do 9 tysięcy za
    metr. Większość pomiędzy 5 a 6 tysięcy. Przy takich cenach 45 metrów to niecałe 300
    tysięcy. Tyle teoretycznie bo ceny wywoławcze były.
    > Nie oczekiwałem, że Ty to sprawisz jak już będziesz królem, tylko
    > pisałeś, że obniżka cen jest rozwiązaniem. Myślałem, że masz pomysł jak
    > to zrealizować jakoś ustawowo, reakcyjnie czy innym sposobem.
    >
    > Ceny są różne - jak będziesz porównywał jakieś wiochy czy mieszkania na
    > Śląsku,
    > gdzie ziemia się zapada (taki przekaz medialny) to zawsze będą za pół tego
    > co w oczekiwanej lokalizacji. Kupowałem teraz - 48m2 - Śródmieście Wrocław
    > więc znam ceny w tej okolicy i tam jest 400tys za 50m2.
    Mylisz pojęcia. Jako Król Kogutek Pierwszy załatwiał bym mądrze sprawy jeszcze nie
    załatwione. Sprawę tanich nieruchomości załatwiła 76 lat temu komuna. Zachęcała do
    nadmiernego rozmnażania i jeszcze zbudowała jakaś chora ilość mieszkań na kredyt. I
    teraz każda władza będzie miała z tym problem. Chyba że wygra dzisiejsza jelopozycja.
    Zaprosi 3 miliony uchodźców z Afryki. Ale wtedy w cenie zostaną tylko mieszkania na
    osiedlach ogrodzonych murem i fosą z pływającymi krokodylami i piraniami. Jako król
    załatwił bym szybko i dobrze wiele innych spraw. Miałbym w zakresie obowiązków
    wsłuchiwanie się w głos podwładnych.

  • 34. Data: 2023-02-22 20:19:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 lutego 2023 o 17:11:27 UTC+1 Ghost napisał(a):
> [...]
    > dzisiaj ale nie spadna ponizej np. 2010
    >
    > ale oczywiscie masz prawo do wyboru expierda
    Jak ktoś kupuje nowy samochód wie że jak bedzie sprzedawal za kilka lat to otrzyma
    sporo mniej niz zapłacił. A kiedyś bylo inaczej. Cenę państwowa nowy samochód
    uzyskiwał na wolnym rynku po 3-4 latach od momentu wyprowadzenia z parkingu
    Polmozbytu. Dlaczego jesteś przeciwny spadkom. Samochody, pralki, paliwo, żarcie itd
    chciałbyś żeby były tańsze. A mieszkania żeby młodzi sobie mogli kupić mają nie
    tanieć. A jak młodzi nie chcą kupować to przy tanich mieszkaniach czynsz bedzie
    niski. Tanie mieszkania to niższa inflacja i rozwój gospodarki. Mieszkania napędzają
    rynek. Potrzebne garnki,firanki,szafki itd z magnesikami na lodówkę włącznie.
    Mniejsze obciążenie kredytem to wyzsza kwota rozporządzalnej jaka ludzie mają do
    wydania na rynku. Sprawa mieszkań które stanieją jest już w toku. Nie da się tego
    zatrzymać bo nie da się zatrzymać umierania ludzi którzy urodzili się w czasie wyżu.
    To ogromna ilość ludzi i wszyscy mają gdzie mieszkać. AK jest czegoś za dużo to jest
    to tanie. Czy tak trudno to zrozumieć w przypadku nieruchomości?

  • 35. Data: 2023-02-22 21:55:40
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    załatwił bym szybko i dobrze wiele innych spraw. Miałbym w zakresie obowiązków

    Nie mylę pojęć. Już ktoś Ci napisał, że ilość nieruchomości źle liczysz
    a z mieszkaniami
    jest tak jak u Krasickiego z żółwiem i myszą. Nie starczy dwóch czy
    nawet trzech pokoleń, żeby potrzeba posiadania własnego kąta wyssała
    rynek do poziomu
    cenowego, który prorokujesz. Niewiadomo co wtedy będzie na topie...

  • 36. Data: 2023-02-22 22:58:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 lutego 2023 o 21:57:34 UTC+1 cef napisał(a):
> [...]
    > rynek do poziomu
    > cenowego, który prorokujesz. Niewiadomo co wtedy będzie na topie...
    Rynek mieszkań już ma nadpodaż. Według ziemskiej matematyki jak 76 lat temu urodziła
    się 500 tysięcy ludzi to teraz zajmują 250 tysięcy mieszkań. Jak 25 lat temu urodziło
    się 300 tysięcy ludzi to potrzebują 150 tysięcy mieszkań. Po roku zostaje pula stu
    tysięcy pustych nikomu niepotrzebnych mieszkań. Chwilowo jest zakłócenie w postaci
    Ukraińców robiących sztuczny tłok. Jak by dzisiaj wojna się skończyła to 80% z nich w
    przeciągu miesiąca by wyjechało do siebie. W przeciągu miesiąca pojawiło by się obok
    dwóch milionów już pustych mieszkań jeszcze kilkaset tysięcy. Przedwczoraj google
    podrzuciło mi tabelkę z aktualnymi cenami mieszkań na rynku wtórnym w dużych
    miastach. Z tego co pamiętam tylko w dwóch ceny sie nie zmieniły za to w Częstochowie
    spadły w jakimś niezbyt długim czasie o 25%. Nie daje wszystkiego co mi google
    podsyla bo tylko bym kopiował i wklejał. Możesz żyć złudzeniami ale nic to nie da.
    Poza tym niskie ceny mieszkań będą korzystne dla ludzi i państwa. To chyba dobrze że
    ceny spadną.

  • 37. Data: 2023-02-22 23:21:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.02.2023 o 21:55, cef pisze:

    > Nie mylę pojęć.

    Zenek ma 60+ czyli zdechnie za chwię...nodobra, za 15 lat i niedoczeka
    tego co bazgroli, nie mówic już o kupnie przez niego jakiejś speluny, bo
    to magabrednie, patrząc z perspektywy conajmniej 1000 lat na demografię,
    budownictwo, podaż i ceny, gdzie dochodzi równierz wyburzanie, migracja,
    wywłaszczanie, cokolwiek...

    Przemyśl spląkowanie tego debila i do końca życia masz 100% pewności że
    ten pojeb bedzie pisał do ściany :]...i co najważniejsze, NIGDY się nie
    spełni to co pierdoli od jakiegoś czasu :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2023-02-23 01:57:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 lutego 2023 o 23:21:46 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > ten pojeb bedzie pisał do ściany :]...i co najważniejsze, NIGDY się nie
    > spełni to co pierdoli od jakiegoś czasu :)

    Zdążę się przeziębić na twoim pogrzebie.

  • 39. Data: 2023-02-23 03:03:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Zdążę się przeziębić na twoim pogrzebie.

    Zdążę cię przegrzebać nim sie przeziębię :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 40. Data: 2023-02-23 03:20:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 03:04:49 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Zdążę cię przegrzebać nim sie przeziębię :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Przegrzebac to możesz sobie palcem w dupie, jak trafisz. Czy już cie informowalem że
    nie możesz mnie obrazić bo byle kto nie może. Ciepło się robi i poprawia ci się
    warunki życia na działce. Stare akumulatory przestaną ci zamarzać. Deszcz popada i
    rece w kałuży będziesz mógł umyć.