  • Data: 2017-08-16 11:30:15
    Temat: Re: Ciekawostka nie calkiem budowlana
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 10:50:23 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > Mnie irytuje niska jakość mediów uważających się za polskie, bo zamiast uczciwie
    informować i przytaczać opinie ekspertów to sieją zamęt.

    > A wkurzają pomysły żeby wyciąć z rynku te najbardziej rzetelne pod hasłem
    'repolonizacji'.

    ze ale które są wg ciebie w miarę rzetelne? Bo zdaje sie ze to calkiem subiektywne
    odczucie -dla leminga rzetelne bedzie tvn bo tam slyszy to co chce usłyszec
    (nienawidze kaczora i z tvn-u wiem ze mam racje). Rzetelnosc na pewno daje sie ocenic
    obiektywnie ale trzeba sie odciąć od własnych poglądw politycznych i emocji.

    Tak na moje oko na obiektywnosc sili sie "dorzeczy", przynajmniej z tych czasopism do
    których zaglądam czasem.

    b.