    Date: Fri, 05 Sep 2014 16:32:28 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciepła woda
    <lu6e6b$49c$1@node2.news.atman.pl>
    <540723ce$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <lu9cko$27m$1@node2.news.atman.pl>
    <54094cc0$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <lubt2l$fa3$1@node2.news.atman.pl>
    <54097ca3$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-09-05 11:04, Marcin N pisze:

    > Czyli mam założyć, że pisząc "kąpiel" macie na myśli kąpiel słoneczną?
    > Słuszne spostrzeżenie. Przy kąpielach słonecznych zdecydowanie
    > wystarczy bojler 50 litrów i wykąpię się przy tym cała klasa.

    Proszę Cię nie pisz "macie na myśli" i nie zrównuj mnie do poziomu Ergiego.
    To co tu pisze Ergie to są totalne brednie, które u niego ewoluują w
    zależności od jego potrzeb, aby udowadniać, że on ma zawsze racje.
    Pier....ął bzdurę i zamiast z niej się wycofać to co rusz wymyśla nowe,
    jeszcze bardziej durne warunki.
    Napisał na początku., że lepiej jest zainstalować dwa zasobniki po 150l
    niż jeden 300l bo dzięki temu ciepła woda będzie o połowę szybciej.
    Kiedy się okazało, że jest to bzdura i niepotrzebne utrudnienie z
    przełączaniem tych zasobników oraz niepotrzebne koszty to sobie
    wymyślił, że chodziło mu o jeden zasobnik 150l.
    Kiedy dowiedział się, że w zasobniku 150l woda mocniej się miesza i
    ledwo starczy na kąpiel jednej osoby, to sobie wymyślił, że w domku
    letniskowym nie wolno montować wanien.
    :)