  • 11. Data: 2009-04-10 06:37:08
    Temat: Re: Co na balkon
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Dnia Thu, 09 Apr 2009 15:09:14 +0200, skryba napisał(a):
    >

    > Pisał o czymś, co można WYSIAĆ, aby kwitło długo.

    Czy na początku nie pytał przypadkiem o rośliny do "wysadzenia"?

    Pozdrawiam spostrzegawczo

  • 12. Data: 2009-04-10 20:06:56
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    StClaus pisze:
    > Witam,
    >
    > Możecie polecić co wysadzić w donniczki na balkonie (podłużne na
    > balustradzie)? Mam Werbenę zwisającą, ale ja trzeba pikowaći przesadzać, a
    > na to nei mam umiejętnosci czasu i miejsca w domu. Może znacie coś ładnego
    > co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?

    Fachowców od wysadzania uwentualnie znajdziesz na
    http://www.discoverychannel.co.uk/video/
    --
    pozdr. Jerzy

  • 13. Data: 2009-04-10 22:33:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 08:37:08 +0200, skryba napisał(a):

    > Czy na początku nie pytał przypadkiem o rośliny do "wysadzenia"?
    >
    > Pozdrawiam spostrzegawczo

    "(...)Może znacie coś ładnego
    co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?"

    Nie jest ważne, jak zaczął, lecz jak skończył :-)

  • 14. Data: 2009-04-11 08:52:42
    Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Aksamitki - bezproblemowe w "produkcji" i trwałe.
    Bidens, sanvitalia i brachycombe.

    Ania

  • 15. Data: 2009-04-11 20:06:12
    Od: "StClaus" <s...@a...pl>

    Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:grploq$k3k$1@inews.gazeta.pl...
    > Aksamitki - bezproblemowe w "produkcji" i trwałe.
    > Bidens, sanvitalia i brachycombe.

    Właśnei aksamitki tez kupiłem,

    Dzieki za odpowiedź
    stclaus

  • 16. Data: 2009-04-11 20:06:14
    Od: "StClaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    > Nie jest ważne, jak zaczął, lecz jak skończył :-)

    Przepraszam, że tak późno odpisuje - brak czasu :)
    Ikselka - dzieki za podpowiedz moze sie skusze jednak na nasturcje. W sumie
    ładne, plus jeszcze jedna osoba mi je polecala. Co do Waszego sporu. Jednak
    chodzilo mi o wysiew. Reszta to "nadużycie semantyczne"

    Co roku sadze pelargonie i raz że roboty troszke z tym a czasu mam teraz
    mniej dwa że chcialem jakies odmiany.

    Nie mneij byłem w hiper-coś-tam-kecie i nakupiłem jakieś siewki co mialy z
    przodu "na balkony" a z tyły siać do ziemi bez pikowania. Więc w tym roku
    bede mial misz-masz jak ktoś zainteresowany moge spisac co nakupiłem i jakie
    beda efekty.

    Pozdrawiam świątecznei i dziękuje Wszystkim za rady i porady i odpowiedzi.

    stclaus

  • 17. Data: 2009-04-15 20:03:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 22:06:14 +0200, StClaus napisał(a):

    > Witam,

    > Przepraszam, że tak późno odpisuje - brak czasu :)
    > Ikselka - dzieki za podpowiedz moze sie skusze jednak na nasturcje. W sumie
    > ładne, plus jeszcze jedna osoba mi je polecala.

    Psze bardzo :-)

    Te nasturcje wysiej już teraz w skrzynki, koniecznie. przedtem namocz przez
    noc w zimnej wodzie, to szybko wyjdą.

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP