  • 1. Data: 2009-04-08 19:54:20
    Temat: Co na balkon
    Od: "StClaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Możecie polecić co wysadzić w donniczki na balkonie (podłużne na
    balustradzie)? Mam Werbenę zwisającą, ale ja trzeba pikowaći przesadzać, a
    na to nei mam umiejętnosci czasu i miejsca w domu. Może znacie coś ładnego
    co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?

    Z góry dziękuję za pomoc,

    stclaus

  • 2. Data: 2009-04-08 20:46:33
    Temat: Re: Co na balkon
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:54:20 +0200, StClaus napisał(a):

> [...]
    > na to nei mam umiejętnosci czasu i miejsca w domu. Może znacie coś ładnego
    > co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?

    Nasturcje. Odmiana krzaczasta na środku, a przy ścianie (sznurki, kratki)
    odmiany pnące.

  • 3. Data: 2009-04-08 21:18:35
    Od: "StClaus" <s...@a...pl>

    > Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:54:20 +0200, StClaus napisał(a):

    > Nasturcje. Odmiana krzaczasta na środku, a przy ścianie (sznurki, kratki)
    > odmiany pnące.

    Dzięki za odpowiedź, ale cieżko mi wyobrazić sobie nasturcje na środku
    balustrady. Skrzynki mam tak jak napisalem podłużne na balustradzie - tak
    jak to zazwyczaj w blokach.

    Pozdrawiam słonecznie,

    stclaus

  • 4. Data: 2009-04-08 22:46:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 23:18:35 +0200, StClaus napisał(a):

    > Dzięki za odpowiedź, ale cieżko mi wyobrazić sobie nasturcje na środku
    > balustrady.

    Dlaczego? - masa nasturcji zwisajaca z balustrady byłaby wspaniała.
    Wyobraż sobie to na swoim balkonie - zwisające z balustrady na zewnątrz i
    pnące się po kratkach:
    http://farm1.static.flickr.com/51/146378396_106565fe
    c6.jpg

  • 5. Data: 2009-04-09 05:49:28
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Dlaczego? - masa nasturcji zwisajaca z balustrady byłaby wspaniała.
    > Wyobraż sobie to na swoim balkonie - zwisające z balustrady na zewnątrz i
> [...]

    A gdzie wieszać pranie?
    mirzan

  • 6. Data: 2009-04-09 05:49:52
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    pelargonie, choć mi nie podobają się zbytnio

  • 7. Data: 2009-04-09 05:53:57
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > A gdzie wieszać pranie?
    > mirzan

    Trzeba zrobić dwa wysięgniki z ceownika z rolkami na końcach do
    prowadzenia linki - korbą pokręcając będzie można wysuwać kolejne poprzeczki
    z praniem po za balkon... Po wysuszeniu same wysięgniki, zwłaszcza na 10
    pietrze będą mało uwagi zwracać u postronnych obserwatorów...

  • 8. Data: 2009-04-09 13:09:14
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pelargonie, choć mi nie podobają się zbytnio

    Może angielskie albo bluszczolistne?

    Pogodnie jak zwykle

  • 9. Data: 2009-04-09 21:21:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 15:09:14 +0200, skryba napisał(a):

    > Może angielskie albo bluszczolistne?
    >
    > Pogodnie jak zwykle

    Pisał o czymś, co można WYSIAĆ, aby kwitło długo.

  • 10. Data: 2009-04-09 21:22:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 07:49:28 +0200, mirzan napisał(a):

    c6.jpg

    > A gdzie wieszać pranie?
    > mirzan

    Na wiszacej opuszczanej suszarce pod sufitem.