    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Date: Mon, 9 Jul 2018 10:35:46 +0200
    <phn4l0$qfu$1@dont-email.me> <phn6f4$ro3$1@node2.news.atman.pl>
    <phn7oq$9pb$1@dont-email.me> <phnb5k$vlr$2@node2.news.atman.pl>
    <phnb9u$ur0$1@dont-email.me> <phng5l$4ov$1@node2.news.atman.pl>
    <phngbs$rvt$1@dont-email.me> <phnhfj$5td$1@node2.news.atman.pl>
    <phnik8$8uq$1@dont-email.me> <phnm38$a1o$1@node2.news.atman.pl>
    <phnmr5$vi3$1@dont-email.me> <phnnmo$bq9$1@node1.news.atman.pl>
    <phnokk$d51$1@dont-email.me> <phnq3f$e5s$1@node1.news.atman.pl>
    <phnrh2$v70$1@dont-email.me>

    W dniu 2018-07-06 o 15:40, quent pisze:

    > Dodatkowe kable, które jakoś trzeba ukryć. Gniazdo zwykle jest poza
    > obrębem fizyczym telewizora. Chyba, że lubisz czarne wiszące spod TV :-D
    > Chromecast mogę łatwo przenieść i podłączyć w inne miejsce zasilając z
    > usb urządzenia. Wygoda! Nie widać go nawet bo jest malutki.

    Z usb o ile daje wystarczający prąd. Mój samsung nie daje i tak muszę go
    podłączać pod oddzielne zasilanie.

    > Ja mam taki box - apple tv 3gen.
    > Wielki klocek... nawet nie ma co porównywać z GC. Ciężko jest toto
    > ukryć, trzeba celować pilotem w irdę brrrr.....
    > Jedyna zaleta - wyjście SPDIF, co w pewnych zastosowaniach może mieć sens.

    Czyli, że nie miałeś do czynienia z tv boxem na androidzie.
    Jest wielkości talii kart.

    > Ma się rozumieć, że nie wszystko wspiera. Wspiera za to wszystko to co
    > potrzebuję.

    Tobie wystarczy, innemu nie.

    > Wsparcie zresztą pojawia się z czasem.

    Życie jest za krótkie, żeby czekać na wsparcie. Trzeba używać tego co
    działa tu i teraz.

    > Pamiętam, że HBO nie wspierało i pod naciskiem userów szybko się z tym
    > uporano.
    > Problem uważam więc za wydumany.

    :D

    > Nie używam.

    Czyli do kosztu GC trzeba doliczyć wymianę posiadanego NASa na Synology :D

    > Mam Synologa a tego natywnie wspiera GC.

    > Pffff... może jeszcze z dyskietki?
    > Po co miałby wspierać jakiegoś pendrive, toż to na maxa archaiczny
    > sposób przenoszenia/magazynowania fotek. Robisz je telefonem i zagrywasz
    > na pendrive??? LOL

    Masz ograniczony horyzont. Np. przychodzą do Ciebie goście z
    fotkami/filmem na pendrajwie. Żeby obejrzeć to na projektorze/TV musisz
    odpalić kompa i rzucić klon obrazu (o ile komp wspiera multicast) go GC.
    W przypadku TV boxa wtukasz go do boxa i wyświetlasz.

    > Zaczynam rozumieć po co Ci taki BOX.
    > Zrozum jednak, że są ludzie, którzy upraszczają sobie codzienne życie.
    > Nie stosują archaicznych rozwiązań i nośników zwłaszcza do rzeczy, które
    > można obsłużyć o wiele wygodniej.

    Coś mi się, wydaje, że sam masz ograniczone horyzonty :D i dorabiasz
    ideologię.

    > Chyba, że masz lutrzankę.
    > Choć i tu musiałaby to być jakaś archaiczna konstrukcja bez WIFI/BT
    > Moja ma wiele lat a ma nawet możliwośćpublikacji fotek bezpośrednio na
    > facebook-u ;-)

    Gratuluję. To która lustrzanka wyświetla obraz przez GC???

    > No właśnie. Czyli telefon jest jednak jedynie sterownikiem.

    Jest dodatkowym urządzeniem niezbędnym do obsługi GC. I topornym w
    porównaniu do myszki.

    > Póki co nie sprostowałeś niczego bo nie napisałem niczego nieprawdziwego.

    Co miałem do napisania - napisałem. Niech zainteresowani podejmują decyzję.

    --
    Pete