    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Date: Sun, 17 May 2009 17:50:04 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 14 May 2009 23:48:47 +0200, kogutek napisał(a):

    > Mylisz się. Chodzi o energię i kasę. Nie teraz a za 20 lat. Następne pokolenia
    > nie mają prawa zobaczyć zwykłej żarówki w miejscu innym niż muzeum. Teoretycznie
    > można zbudować nowe elektrownie i prądu wystarczy. Tylko że prąd za 20 lat
    > będzie w dużej części rozdawany ludziom w ramach socjalu energetycznego. Zmienia

    Za 20 lat będzie to co ma być za 20 lat. Wszelkie bajania co to
    najprawdopodobniej się stanie można sobie wsadzić... Tak samo ropy miało
    zabraknąć już hohoho lat temu, od 15 lat miały być kolonie na Marsie, a
    pod koniec 20 wieku Londyn miał utonąć w powodzi końskiego łajna.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944