    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co się dzieje na rynku nieruchomosci
    Date: Thu, 8 Feb 2024 12:28:48 +0100

    Thu, 08 Feb 2024 07:17:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Nawymyślałeś mi wtedy od debili, trzy lata minęły, ja teraz mówię
    > "sprawdzam" a Ty nadal piszesz to samo tyle tylko, że odsuwasz horyzont
    > czasowy w jakim ma nadejść załamanie.

    Ja bym dodał "sprawdzam" w kwestii stwierdzonej kiedyś przez drobia,
    że gazu nie warto montować (tylkopelletiwungielkuła!), bo jak się putinowi
    zachce to zakręci kurek i polaki pozamarzają. No więc putin kurek zakręcił,
    wprowadzone zostały też ograniczenia zakupów od ruskich, a gaz jest i nikt
    nie zamarzł. Propan w minione lato kosztował 1,60zł/L czyli wyszedł taniej
    niż jak putin był łaskawy i surowce puszczał. Tyle to właśnie wynika z
    "wiedzy" drobia. Pierdoli co mu się tam kotłuje w tym malutkim ptasim
    móżdżku.

    --
    Pozdor
    Myjk