  • Data: 2017-08-17 13:39:17
    Temat: Re: Co tu poszło nie tak?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 13:26:52 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > A kto dzisiaj w murowanym domu robi strop drewniany?
    Robią
    > Ile znasz takich przypadków?
    Nie do mnie pytanie ale się podepnę:
    -Mój sąsiad- dom murowany, strop drewniany-znajomy buduje parterówkę i tez strop
    drewniany
    -nie tak dawno fotki pokazywałem z budowy gdzie człowiek ze 20m3 betonu na same
    wieńce zużył. Strop drewniany. I teraz czytającx tą dyskusję to może i nie głupio że
    oprócz wieńca nad scianami zenętrznymi dał jeszcze wieńce nad działówkami. Co prawda
    wysokie te wieńce nad wyraz i zbrojopne 8 prętami ale kto bogatemu zabroni;)

    Tak sobie myślę że chyba większość teraz budujących co znam a budują porterówki robi
    stropy drewniane. Pewnie dlatego że taniej a i po kiego betonowy strop jak poddasze
    nieużytkowe