  • 1. Data: 2010-09-15 13:48:33
    Temat: Co warto wiedzieć o drewnie?
    Od: Wolny rynek <m...@g...com>

    Co warto wiedzieć o drewnie?

    Drewno jest przyjazne człowiekowi. Z najnowszych badań Światowej
    Organizacji Zdrowia wynika, że drewno ... ->
    http://www.wmsbudownictwo.pl/9,warto%20wiedzie%C4%87
    .html

    Więcej na stronie: http://www.wmsbudownictwo.pl/

    Maciej, http://oto.net.pl/produkcja-drewna-klejonego/

  • 2. Data: 2010-09-15 15:42:33
    Temat: Re: Co warto wiedzieć o drewnie?
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Wolny rynek <m...@g...com> napisał(a):

    >Co warto wiedzieć o drewnie?
    >
    >Drewno jest przyjazne człowiekowi. Z najnowszych badań Światowej
    >Organizacji Zdrowia wynika, że drewno ... ->
> [...]

    Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"

  • 3. Data: 2010-09-15 15:49:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 17:42:33 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    87.html

    > Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"

    Może to drewno, które pokazują na obrazkach, czyli przesycone lakierami,
    impregnatami i klejami, już tak daleko odbiega od naturalnego, że JUŻ
    neutralizuje ;-PPP.

  • 4. Data: 2010-09-15 16:08:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

    Bym się nie śmiał. Mąż mojej przyszywanej ciotki, prof. fizyki jądrowej,
    kiedyś powiedział, że niektóre rośliny mają zdolność dokonywania przemian
    jednych pierwiastków w drugie, będąc fascynującym "kamieniem filozoficznym",
    ponieważ nie wiadomo skąd i w jaki sposób to robiły nie mając do dyspozycji
    energii itd. potrzebnych do takich przemian.

  • 5. Data: 2010-09-15 16:36:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:08:22 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
    > ponieważ nie wiadomo skąd i w jaki sposób to robiły nie mając do dyspozycji
    > energii itd. potrzebnych do takich przemian.

    Owszem, zapewne miał na mysli przemianę IZOTOPU jednego pierwiastka w
    drugi, to tak, ale nie jeden pierwiastek w inny pierwiastek. Takich cudów
    nie ma.

  • 6. Data: 2010-09-15 16:39:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:36:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Owszem, zapewne miał na mysli przemianę IZOTOPU

    lub odmiany alotropowej

    > jednego pierwiastka w
    > drugi

    izotop lub odm. alotropową

    >, to tak, ale nie jeden pierwiastek w inny pierwiastek. Takich cudów
    > nie ma.

    Zatem albo źle zrozumiałeś, albo ów pan się nieściśle wyraził.

  • 7. Data: 2010-09-15 17:10:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Owszem, zapewne miał na mysli przemianę IZOTOPU jednego pierwiastka w
    > drugi, to tak, ale nie jeden pierwiastek w inny pierwiastek. Takich cudów
    > nie ma.

    Nie izotopu. Wiem co piszę.

  • 8. Data: 2010-09-15 17:12:14
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > lub odmiany alotropowej

    > izotop lub odm. alotropową

    > Zatem albo źle zrozumiałeś, albo ów pan się nieściśle wyraził.

    He..he, a tak się tym zafascynował, ze prrzerzucił się na biologię jądrową -
    jezeli można tak to nazwać.
    A Ty mnie nie pouczaj.

  • 9. Data: 2010-09-15 17:14:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:12:14 +0200, Panslavista napisał(a):

    > He..he, a tak się tym zafascynował, ze prrzerzucił się na biologię jądrową -
    > jezeli można tak to nazwać.
    > A Ty mnie nie pouczaj.

    Nie pouczam, tylko odpowiadam, bo mam prawo odpowiadac na bzdety.

  • 10. Data: 2010-09-15 17:23:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:14:53 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Nie pouczam, tylko odpowiadam, bo mam prawo odpowiadac na bzdety.

    Bo że owszem, były pozytywnie zakończone próby przemian, to wiadomo - ale
    jakim kosztem i technologią! - no nie w roślinkach:
    http://wyborcza.pl/1,75476,7787584,Ciezki__ciezszy__
    najciezszy.html
    "Technet powstał z molibdenu (pierwiastka o pole wyżej w tablicy
    Mendelejewa pod nr. 42) - w wyniku połączenia go z deuterem (cięższym
    bratem wodoru).
    Kilka lat potem naukowcy z Uniwersytetu Harvarda podobnie przemienili
    rtęć... w złoto. Nie zatrzęsło to jednak giełdami, bo metoda jest
    niesłychanie kosztowna."