  • Data: 2020-08-09 12:54:34
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał:

    > Hmmm, akurat zawodowo potrzebuję dzwonić sporodo UE i za kilkanaście
    > zł mam paczkę 250min do Unii i do USA chyba nawet - co w zupełności
    > mi wystarcza. Chyba, że ktoś musi wisieć godzinami...

    Hiszpańscy operatorzy też mają takie paczki. Ale tu chodzi o taryfę
    podstawową. Ktoś, kto akurat zawodowo nie musi dzwonić sporo do UE,
    ale nagle będzie miał taka potrzebę, za kilkanaście złotych pogada
    se najwyżej kilka minut. Kiedyś podobnie było z roamingiem. Zrobiono
    w końcu normalnie, wprawdzie z dużymi oporami i niewielim opóźnieniem.
    Teraz czas na uregulowanie stawek za połączenia wewnątrz UE. Naturalną
    stawką jest ta, jaką operator stosuje wewnątrz kraju. Czyli w praktyce
    za darmo, w ramach abonamentu.

    --
    Jarek