    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Co wybrać?
    <5f32d56f$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <650a5zwhtn5o.qfhnroz7nskp$.dlg@40tude.net>
    <5f32e050$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <20200812072632.1a931bdb@mateusz>
    <5f33e0c4$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200812144510.725782e8@mateusz>
    <5f33eaa2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200812161103.08311b84@mateusz>
    <b...@g...com>
    <yy_YG.172798$jbb.90387@fx44.ams1>
    <5f3541f7$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 14 Aug 2020 00:11:00 GMT

    On 2020-08-13, KIKI <h...@u...dl> wrote:

    > Nie powinni mieć prawa głosu i tyle. Niech sobie swoją homofilię tam
    > pielęgnują.

    Aha.
    No tak.

    A słuchaj, nie odpowiedziałeś mi na post o Kaszubach, Ślązakach i
    podobnych. Oni mają własne nazwy ulic, miejscowości w swoim języku
    czy dialekcie. Jakies festyny organizują, ba, są i rozgłośnie radiowe,
    które po ichniemu gadają.

    4-12% (zaleznie od szacunków) populacji Polski to osoby
    nieheteroseksualne. Ty nazywasz to mniejszością bez prawa własnego
    stanowienia i chesz ją pakować do więzień jesli pospacerują trzymając
    się za rączkę. Co ja opowiadam, wystarczy przecież deklaracja, że ktoś
    jest np. gejem.

    A tu, ci Kaszubi i inni, <1% i Ty chłopie/dziewczyno (przepraszam, nie
    wiem) możesz spać spokojnie? Tym bardziej, żeś przecież zwolennik Silnej
    Zbrojnej, a to jak nic piata kolumna narażająca istotę polskości
    wręcz jawną indoktrynacją.

    --
    Marcin