  • 61. Data: 2020-08-03 16:28:03
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20200803160719.0ee39b30@mateusz>
    user Mateusz Viste pisze tak:

> [...]

    ciach głupoty

    Aioe.org hosts a public news server, a USENET site that is
    intentionally kept open for all IP addresses without requiring any kind
    of authentication both for reading and posting.

    Wydawało mi się, że wymaga login i hasło
    Widać skleroza ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 62. Data: 2020-08-03 16:33:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

> [...]
    > any kind of authentication both for reading and posting.
    >
    > Wydawało mi się, że wymaga login i hasło

    A może kiedyś wymagał? Bo też tak to miałem w pamięci.

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2020-08-03 16:56:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnrig81i.put.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > A może kiedyś wymagał? Bo też tak to miałem w pamięci.

    Przejrzałem stare backupy kompa no i wygląda, że nie miał hasła.
    Potem przejrzę jeszcze starsze backupy ;)

  • 64. Data: 2020-08-03 19:43:48
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > On sobie robi z nas jaja.
    Kiki nie robię. Kiedy ty miałeś zajęcia z informatyki
    ja doganiałem kapitalizm. Teraz kapitalizm przegonił
    mnie a ja zostałem w , z tyłu.
    K.

  • 65. Data: 2020-08-03 19:48:01
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > https://ibb.co/HVRMt9c
    > Piter

    To ty to tak widzisz? To ja mam zupełnie wszystko skopane.
    U mnie otworzyło się coś na wzór poczty bez
    żadnego uporządkowania i jak na razie nie mogę
    niczego wysyłać.
    Te 150 tys., które zassałem to będę usuwał przez miesiąc.
    Usuwa się po jednym wpisie.
    Najpierw jednak muszę uruchomić swoją pocztę a jak to zrobię
    to pewnie rozjedzie mi się tamto.
    K.

  • 66. Data: 2020-08-03 20:04:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:aa8a5090-7fad-4f80-b88a-3949f410183an@googlegr
    oups.com>

    https://ibb.co/fdNBwgZ

  • 67. Data: 2020-08-03 20:12:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:eefd78fe-b32d-41e0-a76c-7470757e4c6an@googlegr
> [...]

    > U mnie otworzyło się coś na wzór poczty bez
    > żadnego uporządkowania i jak na razie nie mogę

    no wolałbym żeby były entery u ludzi z googla.
    Nie wędruje oczami po długiej linii.

    https://ibb.co/DK6kj80

  • 68. Data: 2020-08-03 20:25:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To ty to tak widzisz? To ja mam zupełnie wszystko skopane.

    On to widzi inaczej, bo ma inny czytnik. Ja też widzę inaczej,
    bo mam jeszcze inny czytnik. Każdy ma, co lubi (albo co umie).

    > U mnie otworzyło się coś na wzór poczty bez
    > żadnego uporządkowania i jak na razie nie mogę
    > niczego wysyłać.

    Bo to jest "coś na wzór poczty". I tak samo jak pocztę da się
    ogarnąć i uporządkować, sortując według czasu, nadawcy, tematu
    lub wątku. To ostatnie na ogół sprawdza się najlepiej. Wystarczy
    kliknąć.

    Uprzedzałem, że z serwera news.neostrada.pl nie będzie się dało
    na początku wysyłać. Podałem adres email, gdzie należy w tej
    sprawie napisać. A odpowiedzialny za to potwierdził w wątku, że
    do prośby się przychyli, więc śmiało.

    Alternatywnie można użyć innych wskazanych serwerów, które zawsze
    pozwalają wysyłać. Jeden z nich ma pewne wady, ale co szkodzi
    spróbować. Da się stworzyć dla każdego serwera osobne konto
    i skakać między nimi.

    > Te 150 tys., które zassałem to będę usuwał przez miesiąc.
    > Usuwa się po jednym wpisie.

    To by się zgadzało -- na serewrze news.neostrada.pl jest właśnie
    tyle wiadomości. Trzeba było kliknąć w "Pobierz 500 wiadomości"
    (jak radzili), a nie w pobierz wszystko. Nieprawdą jest jakoby
    dało się tylko pojedynczo -- da się zaznaczyć zakres i usunąć
    hurtem. Ale i tak najlepiej odsubskrybować grupę i zasubskrybować
    na nowo, potem pobrać tylko nagłówki ostatnich wiadomości (500,
    czy ile tam kto by chciał mieć).

    > Najpierw jednak muszę uruchomić swoją pocztę a jak to zrobię
    > to pewnie rozjedzie mi się tamto.

    Trudno mi sobie wyobrazić, jaki jedno z drugim może nieć związek.
    Zwłaszcza, że ta "swoja poczta", to pewnie nie w Thunderbirdzie,
    a, za przeproszeniem, w Gmailu przez przeglądarkę.

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2020-08-03 22:24:10
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Trudno mi sobie wyobrazić, jaki jedno z drugim może nieć związek.
    > Zwłaszcza, że ta "swoja poczta", to pewnie nie w Thunderbirdzie,
    > a, za przeproszeniem, w Gmailu przez przeglądarkę.

    Taki, że wykasowały mi się wszystkie dane dostępowe do serwerów
    na których działała mi normalnie poczta. Nie pytaj jak. Nie wiem.
    Problem w tym, że tych danych nie mam i dopiero jak operator poda
    gdzie i co wpisywać wtedy będę mógł to powstawiać i będzie działało.
    Tak to zawsze robiłem.
    Pocztę mam w Thunderbirdzie.

  • 70. Data: 2020-08-03 22:34:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > Problem w tym, że tych danych nie mam i dopiero jak operator poda
    > gdzie i co wpisywać wtedy będę mógł to powstawiać i będzie działało.

    No to niefart. Wiele razy tak się zdarzyło? Nie można było sobie
    tych danych zapisać już po pierwszej przygodzie?

    > Pocztę mam w Thunderbirdzie.

    Na pokazywanych screenach nie było tego widać. Był Thunderbird ze
    skonfigurowanymi kontami usenetowymi, bez poczty. A przy okazji:
    Thunderbird ma dość dobrze zrobioną autodetekcję ustawień. Jeśli
    przy tworzeniu konta pocztowego zna się jedynie adres email i hasło,
    to program sam się dowiaduje o resztę. W większości przypadków to
    działa, chyba że poczta na jakimś dziwnym serwerze.

    --
    Jarek