  • Data: 2014-08-30 14:24:05
    Temat: Re: Co zamiast mieszadła do gipsu
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:

    > Zostaw sobie troche bo po pierwszym szpachlowaniu zapewne gips sie "zassie"
    > i bedzie nierowno - przy takiej grubosci to moze tez popekac... :)

    Czas umierać? To teraz gips zmniejsza objętość przy wiązaniu? Za moich
    czasów zwiększał - ale to był gips a nie mielony wapień z lekkim
    dodatkiem gipsu.
    > Po kazdym szpachlowaniu przy gipsie - bardzo dokladne i szybkie czyszczenie
    > narzedzi, nie mozesz mieszac druga partie brudnymi bo odrazu zacznie wiazac:)

    I ważne - do gipsu narzędzia z nierdzewki, ile w tej mieszance by nie
    było gipsu to nadal jest silnie korozyjna dla stali. Narzędzia ze stali
    czarnej są jednorazowe - po pierwszym użyciu rudzieją i zaczynają ścianę
    brudzić - czyli labo wyrzucić albo mozolnie czyścić...

    --
    Darek