eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCoraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza. › Re: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
  • Data: 2023-09-19 12:02:39
    Temat: Re: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 19 września 2023 o 11:57:56 UTC+2 pl.misc.budowanie napisał(a):
> [...]
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    mieszkanie moze przy takim samym dochodzie z najmu na rękę jak ma ktoś kto kupił
    takie samo mieszkanie większa mozliwosc ustalania korzystnego z punktu widzenia
    najemcy ustalenia ceny.
    > Zenek się sklonował;)
    Ty tez. Na dodatek z duza doza prawdopodobieństwa można powiedziec ze poprzednia
    odpowiedź pisałem ja czyli Zenek a kim ty jesteś nie wiadomo.