  • Data: 2015-05-03 20:30:11
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Ty jesteś mędrcem światowym, jak mam rozumieć - i to Ciebie trza słuchać
    > :->

    Hmm... "jak mam rozumieć"... Nie, na to nie liczyłem wcale. Samodzielne
    myślenie analityczne nie polega na tym, że "trza słuchać" jakichkolwiek
    mędrców. Kimkolwiek by oni nie byli.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?