  • Data: 2015-04-04 23:11:04
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Apr 2015 06:27:58 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > sprawdzałem

    > Pamiętam doskonale o tym bo wspominałaś o tym na grupie,że zakupiłaś i
    > posadziłaś cebulki czosnku niedźwiedziego, a następnie wiosną wiosna
    > cieszyłaś się ,że wzeszły i będziesz mogła je zamarynować dla Męża.
    > Skoro nie bardzo udało się Tobie z tym czosnkiem niedźwiedzim to
    > podpowiem,że tak samo smakuje marynata ze szczypioru czosnkowego(Allium
    > tuberosum) z którego surowiec do marynowania możesz zbierać kilka razy w
    > roku a nie tylko raz jak w przypadku czosnku niedżwiedziego.

    Znam szczypiorek czosnkowy, miałam go w warzywniku, ale jakoś nie wzbudził
    moich zachwytów, a i cebulki na raczej mikre i listki cienkie. Co innego
    ten niedźwiedzi - liście spore i szerokie jak u konwalii, roślina
    konkretna. A potrzebna cała, w marynacie super. Namiastki mnie nie kręcą,
    cóż, trudno, wolę się obyć bez. Ale dziękuję za sugestię :-)

    --

    Ikselka
    pewni siebie."