  • Data: 2015-04-09 21:34:18
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-08 o 09:21, Krzysztof Wilk pisze:

    > I dlatego niedaleko miejsca tamtego spotkania przebiega teraz Autostrada
    > Wolności. Nomen omen?
    >
    > Krzysztof

    Ciekawe, czy z powody tej autostrady jest teraz łatwiej dojechać w to
    miejsce, czy raczej trudniej.

    Najbardziej utkwiła mi w pamięci podróż do siedziby Jagody, gdzie
    tworzyliśmy kawalkadę samochodów, aby się nie zgubić w terenie.
    Wszyscy dojechali :-), a że trochę tarasowaliśmy przejazd innym,
    - "trudno świetnie".

    Pozdrawiam Krycha.